Gå til innhold

Et det sant at vodka/sprit ikke lukter? Selv om det er blandet med noe?

Anbefalte innlegg

Mannen oppfører seg så merkelig, nesten som han var full men det lukter ikke annet enn energidrikke som han har drukket. Han sier han ikke har drukket. Er det sant at sprit/vodka ikke lukter? Drikker ikke selv så ble litt usikker

Anonymous poster hash: 61aee...d39

Fortsetter under...

Jeg kjenner det godt på ånden til mannen min om han har drukket ihvertfall...

Hvordan oppfører han seg da, er det bekymringsfullt type legevakt fordi du frykter det er noe nevrologisk galt (balanse o.l.)

Anonymous poster hash: eb909...b77

Jeg har inntrykk av at det er individuelt hvor mye det lukter. Jeg har vært borti enkelte menn som man ikke lukter at de har drukket sprit. Den ene av dem var alkoholiker.

Eller, at det ikke luktet av dem er ikke helt korrekt, hvis jeg kom nær nok så oppdaget jeg det, og sikrest om man kysser dem eller lukter på ånden deres.

Vet det er noen som bruker battery til å skjule lukt.

For folk flest er jeg enig med de over her - man kan som regel lukte på de fleste at de har drukket sprit.

Hi, hvis du tar utgangspunkt i mannens oppførsel - hvordan er han rar? Du sier han oppfører seg som om han var full, men han hevder han ikke har drukket. Kan det være en annen grunn til oppførselen hans?

Det er jo også noen som f.eks. har uoppdaget diabetes som kan endre oppførsel når de får for mye sukker, og battery inneholder jo mye sukker.

Har du grunn til å tro at han lyver for deg? Bruker han å drikke i det skjulte?

Anonymous poster hash: eb658...2a4

Nei mest bare at han tuller mye, oppfører seg anderledes enn normalt. Har ikke sett han sjangle, men kjenner han liksom ikke igjen helt. Tror ikke det er no cerebralt nei. Men tenkte at det endte var alkohol eller noe annet, men han nekter på det selv. Drikker som sagt ikke selv så vet ikke om det stinker eller ikke, men har jo hørt myten om at vodka ikke lukter, men å drikke det reint kan jo ikke være spes godt, og han drakk en battery for en tid siden.

Endret av Plutti og de tre ungene

Annonse

Sprit lukter synes jeg, men kan fort misforstå lukten med energidrikke da dette var mitt blandevann for 20 år tilbake og fortsatt gjør meg dårlig.

Kan han reagere på koffein? Jeg har ei venninne som får rask hjerterytme og blir veldig annerledes når hun drikker slike drikker og må unngå dette helt.

Nei mest bare at han tuller mye, oppfører seg anderledes enn normalt. Har ikke sett han sjangle, men kjenner han liksom ikke igjen helt. Tror ikke det er no cerebralt nei. Men tenkte at det endte var alkohol eller noe annet, men han nekter på det selv. Drikker som sagt ikke selv så vet ikke om det stinker eller ikke, men har jo hørt myten om at vodka ikke lukter, men å drikke det reint kan jo ikke være spes godt, og han drakk en battery for en tid siden.

Battery er vel rene energibomben med masse koffein i? Sikkert ikke rart om han blir gira og litt rar når han har drukket flere av dem.

Jeg tror også all alkohol stinker.

Ren etanol (95-98%) lukter ikke synes jeg. Men all sprit for drikking lukter.

Men man blir jo gira av koffein, og jeg kan føle meg full om jeg drikker for mye kaffe.

Anonymous poster hash: 6b66e...55c

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...