Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Fastlegen beskrev det som en "fisketur" når han satte inn p-stav. Var ganske blå å øm etter innsetting. Blir vel enda verre etter fjerning😱 Noen med erfaring? Ikke så tøff på slike småopr til tross for sying og klipping under fødsel. Anonymous poster hash: c654f...191
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Blir et svært sår ja. Men gror seg til Ikke vondt pga får bedøvelse. Anonymous poster hash: 65b94...457
Lille krøll Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 Blir ikke et svært sår. Arret er ca 7-10 mm langt. Men du blir øm på et større sted under huden. Hele pstaven har vokst fast i ditt facie (hinnen rundt muskulaturen) og den skal pirkes/ røskes løs. Men det er snakk om en stav som er 5 mm bred og 50 mm lang. Begrenset hvor stort område som blir påvirket.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 Jeg har et arr etter p-staven og den er betydelig større enn det ser ut på bildet. Tok den ut for ca. to år siden. Anonymous poster hash: c17e9...dd2
SuperFries Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Min var svært vanskelig å få ut, men arret er knapt synlig nå 2 år etter.
Tråddreper Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Tok ut min for 5 mnd siden. Har et lite rødt merke på ca 4mm. Er ikke spes synlig. Legen måtte jobbe litt for å få den ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå