Gå til innhold

Snodig uttak på kontoen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie og tar ut penger kun i minibank her vi er. Sjekket i går kontoen min og la merke til at det var reservert 200kr ut fra kontoen min, så også uttaket mitt fra minibanken sto som reservert.

Vet jeg har et trekk på 800kr som går ut på mandag. Var det hysteriskt av meg å flytte alle pengene mine fra kontoen uten om de 800kr og gå over til å bruke MasterCard i stedet?

Aner ikke hva de 200kr var for noe. Får vel ikke opp noe mer enn reservert beløp før i morgen tenker jeg.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 74134...622

Skrevet

200 kroner? Neppe noe farlig..

Anonymous poster hash: 2b45e...409
Skrevet

Du burde forresten bruke mastercard uansett.

Skrevet

Bra at du er obs! Her hos oss stjal noen kortinformasjonen og tok ut flere småbeløp i USA før vi oppdaget det. Vi fikk tilbake pengene fra kortselskapet, og måtte bytte til nye kort med nye nr.

Anonymous poster hash: e6db8...ad9

Skrevet

200 kroner? Neppe noe farlig..

Kan det være det, min samboer ble svindlet det oppdaget han når det var beløp på 10 og 20 kr som forsvant systematisk fra kontoen.

Skrevet

Det er antakeligvis noe helt legitimt, som du har glemt. F.eks. glemmer jeg alltid årsavgiften på Visa-kortet. Den er på 200 kr og kommer like bardus på hvert år. Uansett burde du alltid bruke kredittkort i utlandet. Da kan du sjekke kontoutskriften grundig mot kvitteringene dine når du kommer hjem og ev. klage før du trenger å betale regningen.

Anonymous poster hash: 1bff0...676
Skrevet

Ville ikke brukt minibank...mye skimming i utlandet. og bruk kredittkort uansett.

Anonymous poster hash: bc2da...440

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...