Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #1 Skrevet 3. juli 2016 Hvor er målernummer på denne strømmåleren? På Hafslund står det at det skal bestå av to bokstaver og syv siffer. Men finner ikke noe som er det der. Anonymous poster hash: b2db8...2ff
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Skrevet 3. juli 2016 Hvor er målernummer på denne strømmåleren? På Hafslund står det at det skal bestå av to bokstaver og syv siffer. Men finner ikke noe som er det der. Anonymous poster hash: b2db8...2ff Det skal være merket med en klistrelapp over eller under måler. Ganske nytt sikringsskap i flermannsbolig? Jeg hadde en printet lapp fra Hafslund som var tapet fast på veggen. Anonymous poster hash: 8a3a0...a62
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Skrevet 3. juli 2016 I følge samboer som er energimontør så er det mest sannsynlig det store nr som begynner med 1000. Han sier at det er en britisk måler så de har ikke bokstaver. Anonymous poster hash: a874e...636
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #4 Skrevet 3. juli 2016 I følge samboer som er energimontør så er det mest sannsynlig det store nr som begynner med 1000. Han sier at det er en britisk måler så de har ikke bokstaver. Anonymous poster hash: a874e...636 Det var det jeg trodde, men det går ikke igjennom på bestillingsskjema hos Hafslund Anonymous poster hash: b2db8...2ff
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Det var det jeg trodde, men det går ikke igjennom på bestillingsskjema hos Hafslund Anonymous poster hash: b2db8...2ff Ring de i morgen Anonymous poster hash: a874e...636
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå