Gå til innhold

Virus på telefonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker at jeg er veldig veldig skeptisk til plutselig info om virus og slik.

Fikk nå mens jeg googlet forskjellige barnevogner opp en stor advarsel. Telefonen vibrere og det sto at 28 % av telefonen var virus blant annet. Last ned app, trykk her. Så vil den bli reparert.

Det sto at det var kommet virus etter besøk på voksen sider. Skjønner ikke. Aldri vært på adult sites..

Men gjetter svindel. Eller blir telefonen full av virus de også?

Anonymous poster hash: c7dba...1d9

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fått den flere ganger, og det er virus. Du må ikke trykke på linken! Last ned en som heter 360 Security eller noe i den duren. Evt tilbakestille tlf

Skrevet

Takk for svar.

Ja tenkte egentlig det. Så mange metoder de bruker!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har fått det fra p4 sine sider på Facebook. Altså fra linkene de deler. De er visst klar over det og forsøke å fikse det nå heldigvis

Skrevet

Det betyr ikke at du har virus! Det er bare en popup, som reklame, på en måte. Bare la vær å klikke på den og ta en restart på telefonen. Og unngå den nettsiden der du fikk varselet, det er den siden som er dodgy.

Anonymous poster hash: e33b7...aee
Skrevet

Dette er virus\spam. Ikke trykk på noen av linkene, heller ikke last ned den appen! Er da du får virus, når du gjør det.. Kommer fra helt uskyldige sider som for eksempel p4 og imgur..

Anonymous poster hash: 8ed78...f6d
Skrevet

Husker for ca 15 år siden så poppet det opp på pcen min mens jeg satt på internett at jeg hadde fått virus, jeg fikk panikk og det tok en stund før jeg skjønte at de ville ha meg til å laste ned noe som garantert var et virus. Heldigvis så skjønte jeg det. Så det forundrer meg ikke om det skjer nå på mobiler. ALDRI last ned noe fra en side du ikke stoler 200% på!

Anonymous poster hash: bd1cb...2d9

Skrevet

Takk for svarene og linken. Det er akkurat den beskjeden som kom ja.

Var så ekkelt at sen vibrerte. Prøvde å trykke meg bort men det gikk ikke. Måtte avslutte hele siden. Men jeg trykket ikke på noe. Regnet med det var slikt tull.. 😬

Skrevet

Ja det kan være litt ekkelt når den vibrerer!

Anonymous poster hash: e0903...616

Skrevet

Jeg og fikk den virusbeskjeden i dag. Vibrerte her og. Fikk noia og restartet telefonen etterpå..

Anonymous poster hash: 096da...999

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...