Gå til innhold

Noen som vet? Ang åpningstid sommerbarnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier det å være kortere åpningstid på sommerbarnehage?

Noen som har kjennskap til Sogn studentbhg, for eksempel?

Anonymous poster hash: 3077e...301

Skrevet

Da vi hadde barn i SiO-studentbarnehage sommerstengte de vår barnehage og hadde en annen åpen. Dette ble godt informert om i forkant. Har dere ikke fått informasjon om dette?

Umulig for andre å si noe om en bestemt barnehage. I vår barnehage er sommertid 7.30-16.30.

Anonymous poster hash: 787c8...79f

Skrevet

Herregud, hi, det er bare å sjekke nettsidene til barnehagen, Facebook-siden deres, eller ringe eller tekste din kontaktperson i barnehagen. Du burde ha fått et skriv eller info om dette allerede. Jeg blir helt matt av alle teite spørsmål folk stiller her inne!

Anonymous poster hash: c74c2...6dc
Skrevet

Herregud, hi, det er bare å sjekke nettsidene til barnehagen, Facebook-siden deres, eller ringe eller tekste din kontaktperson i barnehagen. Du burde ha fått et skriv eller info om dette allerede. Jeg blir helt matt av alle teite spørsmål folk stiller her inne!

Vi har ikke barn i bhg ennå.. :P Ellers hadde vi jo sikkert fått vite det. Bare lurte om det generelt pleide å være kortere tider når det var sommertid enn ellers. Eller om det aldri forekom.

Jeg prøvde å se på sidene deres, men sto ikke noe på de sidene jeg fant. Derfor spurte jeg her. Var i alle fall ikke et "kan jeg være gravid?"-spørsmål 😉

Hi

Skrevet

Vi har ikke barn i bhg ennå.. :P Ellers hadde vi jo sikkert fått vite det. Bare lurte om det generelt pleide å være kortere tider når det var sommertid enn ellers. Eller om det aldri forekom.

Jeg prøvde å se på sidene deres, men sto ikke noe på de sidene jeg fant. Derfor spurte jeg her. Var i alle fall ikke et "kan jeg være gravid?"-spørsmål

Hi

Det kan fort forandre seg. Selv om det gjøres på en måte i år, så kan det være det gjøres på en annen måte neste år. Barnehagen jeg jobber i har forandret måten å avvikle sommer og sommerferie på minst tre ganger etter innspill fra foreldre

Anonymous poster hash: 84594...2c5

Skrevet

I kommunale barnehagene jeg har jobbet i har hatt normal/ samme åpningstid om sommeren som ellers i året. Aldri hørt om "sommertid" i mine 20 år i "bransjen", men mulig studentbhger har eget opplegg der...

Anonymous poster hash: 6cf97...0df

Skrevet

Mange kommunale Bhg i Oslo stenger i flere uker. Feks i bydel østensjø er alle kommunale Bhg stengt i tre uker.

Skrevet

Sogn studentbarnehage har åpningstid fra 8-16 i sommerbarnehagen. Hadde det i fjor ihvertfall, vet de fikk inn kommentarer på det, men har ikke hørt at de har endret på åpningstiden i år. Hilsen en SiO ansatt 😊

Anonymous poster hash: 85411...120

Skrevet

Håper virkelig ikke det betyr at folk har unger i barnehagen hele sommeren!?

Anonymous poster hash: 59ceb...f94

Skrevet

Sogn studentbarnehage har åpningstid fra 8-16 i sommerbarnehagen. Hadde det i fjor ihvertfall, vet de fikk inn kommentarer på det, men har ikke hørt at de har endret på åpningstiden i år. Hilsen en SiO ansatt 😊

Anonymous poster hash: 85411...120

Takk for svar! :)

Hi

Skrevet

Mange kommunale Bhg i Oslo stenger i flere uker. Feks i bydel østensjø er alle kommunale Bhg stengt i tre uker.

I bydel Stovner er det alltid noen barnehager som er åpne. Vår barnehage er stengt i to uker, men hadde vi trengt barnehageplass de ukene kunne vi ha sendt barnet til en av de åpne barnehagene. Sannsynligvis ville det ha jobbet noen fra vår barnehage der slik at det var noe kjent for barnet.

Anonymous poster hash: bbaaa...0d1

Skrevet

Vår barnehage er ikke sommerstengt. Det er veldig kjekt å kunne velge selv når vi skal ha ferie. Og det er sikkert alltid barn der selv om alle har ferie, ikke alle tar ferie samtidig. De slår sammen avdelingene når det er få barn der.

Anonymous poster hash: 84fdf...5f4

Skrevet

Håper virkelig ikke det betyr at folk har unger i barnehagen hele sommeren!?

Anonymous poster hash: 59ceb...f94

Alle har da ikke ferie samtidig så derfor er det kjekt at barnehager er åpne hele sommeren :) Så slipper man å være tvunget til å ta ferie når barnehagen er stengt.

Anonymous poster hash: 84fdf...5f4

Skrevet

Vår barnehage har 47 fridager i løpet av et barnehageår, det inkluderer ikke røde dager. Det er utrolig vanskelig å få det til å gå opp!!

Skrevet

Vår private BHG har sommmerbarnehage halve juni mnd og har stengt i hele juli. Vi må melde ifra om vi skal benytte sommmerbarnehagen eller ikke, og betaler for hel eller halv mnd utifra hva vi skal benytte.

Hovedåpningstiden er da 8:30-15:30, men dersom vi har behov for mer pga jobb sier vi bare ifra til styrer slik at de tilpasser for det/de barna som må komme tidligere eller være lengre.

Anonymous poster hash: 797bd...19c

Skrevet

Vår barnehage har 47 fridager i løpet av et barnehageår, det inkluderer ikke røde dager. Det er utrolig vanskelig å få det til å gå opp!!

Stenger de i alle ferier da?

Anonymous poster hash: 84594...2c5

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg prøvde å se på sidene deres, men sto ikke noe på de sidene jeg fant. Derfor spurte jeg her. Var i alle fall ikke et "kan jeg være gravid?"-spørsmål 😉

Hi

Jøsseball.

"Bedre føre var", liksom?

Skrevet

Hi

Men dette er jo noe som varierer fra år til år så det du finner ut av nå trenger ikke stemme den dagen du har behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...