Gå til innhold

Er det mange her som er blitt stoppet i tollen når dere kjører over grensen eller tar båt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og tenker dere ofte på at dersom en handler for over 6000 kr så skal en betale toll?

Blir jo fort over det beløpet dersom en er en familie som har vært på ferie og shoppet litt?

Anonymous poster hash: 1a68f...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og tenker dere ofte på at dersom en handler for over 6000 kr så skal en betale toll?

Blir jo fort over det beløpet dersom en er en familie som har vært på ferie og shoppet litt?

Anonymous poster hash: 1a68f...6b0

Tollkvota gjelder pr person,så det er mange tusenlapper å handle for som familie.

Jeg er over grensa 1-2 ganger pr mnd. Vært det i over 30 år. Dette er mellom Norge og Sverige, samt diverse turer med Color Line.

Har aldri blitt stoppet.

Anonymous poster hash: a4f3f...ca2

Skrevet

Aldri blitt stoppet

Handler heller aldri for mer enn kvoten på noe som helst

Skrevet

Jeg har aldri blitt stoppet, men har opplevd et par ganger at bilen foran meg blir stoppet. Lurer på hva de ser etter når de vinker biler inn

Anonymous poster hash: c2b3b...262
Skrevet

Har blitt stoppet to ganger når vi har kommet med båten fra Danmark (reiser en gang i året). En gang måtte vi tømme bilen, og den andre gangen ble vi bare spurt hvor mye alkohol og tobakk vi hadde kjøpt.

Kjører over grensa til Sverige 1-2 ganger i mnd, aldri blitt stoppet der.

Har ikke tenkt så mye over grensa på 6000, men vi er aldri i nærheten av å shoppe så mye uansett. Bortsett fra da vi var på Ullared, da måtte vi regne over og lå like under grensa. :P

Anonymous poster hash: bdeed...bd5
Skrevet

Blitt stoppet flere ggr over grensa. Som regel ser de på haugen av mat og brus. Så ner de oss bare kjøre videre. Orker vel ikke gå gjennom alt 😂😂 dette er ved charlottenberg

Anonymous poster hash: 2c571...9ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...