Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Og tenker dere ofte på at dersom en handler for over 6000 kr så skal en betale toll? Blir jo fort over det beløpet dersom en er en familie som har vært på ferie og shoppet litt? Anonymous poster hash: 1a68f...6b0
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Og tenker dere ofte på at dersom en handler for over 6000 kr så skal en betale toll? Blir jo fort over det beløpet dersom en er en familie som har vært på ferie og shoppet litt? Anonymous poster hash: 1a68f...6b0 Tollkvota gjelder pr person,så det er mange tusenlapper å handle for som familie. Jeg er over grensa 1-2 ganger pr mnd. Vært det i over 30 år. Dette er mellom Norge og Sverige, samt diverse turer med Color Line. Har aldri blitt stoppet. Anonymous poster hash: a4f3f...ca2
Miss Chocolate Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Aldri blitt stoppet Handler heller aldri for mer enn kvoten på noe som helst
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har aldri blitt stoppet, men har opplevd et par ganger at bilen foran meg blir stoppet. Lurer på hva de ser etter når de vinker biler inn Anonymous poster hash: c2b3b...262
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Har blitt stoppet to ganger når vi har kommet med båten fra Danmark (reiser en gang i året). En gang måtte vi tømme bilen, og den andre gangen ble vi bare spurt hvor mye alkohol og tobakk vi hadde kjøpt. Kjører over grensa til Sverige 1-2 ganger i mnd, aldri blitt stoppet der. Har ikke tenkt så mye over grensa på 6000, men vi er aldri i nærheten av å shoppe så mye uansett. Bortsett fra da vi var på Ullared, da måtte vi regne over og lå like under grensa. Anonymous poster hash: bdeed...bd5
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Blitt stoppet flere ggr over grensa. Som regel ser de på haugen av mat og brus. Så ner de oss bare kjøre videre. Orker vel ikke gå gjennom alt 😂😂 dette er ved charlottenberg Anonymous poster hash: 2c571...9ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå