Gå til innhold

Blitt gravid på P pillen? Hjelp meg...

Anbefalte innlegg

Hjelpes... Har de siste 4 dagene gått å kjent på et "press" nederst på magen. Har vært gravid før så synes å kjenne dette igjen. MEN her bruker vi P piller for å ikke bli gravid nå.

Noen som har blitt gravid på P pillen? Fortell meg gjerne... Glemte du en pille? Var syk? Hvordan merket du det? Ect...

Jeg hoppet over mensen. Tok noen piller på et gammelt brett og fortsatte videre på et nytt. Tok en test i ettermiddag. Den var negativ. Men jeg VET hva jeg kjenner. PANNIKK

Anonymous poster hash: 74c8a...62e

Fortsetter under...

Hjelpes... Har de siste 4 dagene gått å kjent på et "press" nederst på magen. Har vært gravid før så synes å kjenne dette igjen. MEN her bruker vi P piller for å ikke bli gravid nå.

Noen som har blitt gravid på P pillen? Fortell meg gjerne... Glemte du en pille? Var syk? Hvordan merket du det? Ect...

Jeg hoppet over mensen. Tok noen piller på et gammelt brett og fortsatte videre på et nytt. Tok en test i ettermiddag. Den var negativ. Men jeg VET hva jeg kjenner. PANNIKK

Anonymous poster hash: 74c8a...62e

Jeg er gravid nå, etter å ha blitt gravid på p-piller. Merket det fordi jeg plutselig ikke hadde blødninger, og jeg har slitt med at jeg har hatt blødninger gjennom hele syklusen med prevensjon. I tillegg har jeg barn fra før av, så kjente igjen mensmurringer og ømme bryster. Var bare helt sikker på at jeg var gravid. Så jeg tok en clearblue test hvor krysset kom med en gang, har tatt ny test med ukeindikator som sier 3+, dvs minst 5 uker på  vei. Men aner ikke hvor langt jeg eventuelt er på vei. Mannen er ikke akkurat i modus for flere barn, så vet ikke hva vi skal gjøre. Men først må vi finne ut hvor langt på vei jeg er..

Har du funnet ut noe?

Anonymous poster hash: 79669...ab6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...