Gå til innhold

Har du barnesikring på vinduer i 2.-3. Etg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei det har vi ikke. Men barnet klarer heller ikke åpne det alene.

Anonymous poster hash: a4a9b...440

Plutselig får barnet opp vinduet, de er smartere enn du tror, og om det er pga at barnet er baby nå og derfor dere ikke har sikring så husk at tiden går fort og Plutselig så får barnet vindut opp.

Plutselig får barnet opp vinduet, de er smartere enn du tror, og om det er pga at barnet er baby nå og derfor dere ikke har sikring så husk at tiden går fort og Plutselig så får barnet vindut opp.

Nei barnet får det ikke opp. Det er gammeldagse vinduer og det krever en viss teknikk for å åpne det.

Anonymous poster hash: a4a9b...440

Annonse

Ja, og vi har i tillegg skikkelig tunge vindusåpnere. Ville heller ikke latt en ettåring løpe rundt alene i en annen etasje, som var tilfelle i stavanger-saken

Anonymous poster hash: 1114c...cb3

Hvordan vet vi at barnet ikke var lagt og at det sto opp igjen?

Anonymous poster hash: 43a3c...0e3

Ja, den standard "hempa" på innsiden er ødelagt her i hus, så jeg har kjøpt egne barnesikringer https://www.tryggogsikker.no/nettbutikk/katalog/BabyDan-vindusls-multi-1-pk-p-490040.html og skrudd fast. Sender ofte gutta på 4-5 år opp i 2 etg og da må det være sikkert, mange meter ned til bakken.

Anonymous poster hash: 34731...533

Den teknikken finner barnet fort ut av!

Jøss så påståelig! For alt du vet er det kanskje like vanskelig å få opp de vinduene som det er å åpne barnesikringa for vinduer som har det

Anonymous poster hash: 8a530...fac

Jøss så påståelig! For alt du vet er det kanskje like vanskelig å få opp de vinduene som det er å åpne barnesikringa for vinduer som har det

Anonymous poster hash: 8a530...fac

Hun er jo like påståelig når hun sier at barnet ikke finner det ut! Og ja ett barn kan fint finne ut av barnesikkringen og men skjer det noe og du har barnesikkringen så vet du hvertfall at du gjorde noe for og hindre ulykken, du tok det ikke for god fisk at barnet aldri vill kunne åpne vinduet!

Den teknikken finner barnet fort ut av!

Jøss. Jeg sier det er vrient å få opp. Du må åpne på to steder samtidig og i tillegg må du bruke litt kraft.

Du var da fryktelig påståelig. 😊

Anonymous poster hash: 3f9bc...3aa

Jøss. Jeg sier det er vrient å få opp. Du må åpne på to steder samtidig og i tillegg må du bruke litt kraft.

Du var da fryktelig påståelig. 😊

Fått ny anonymkode eller er du en som prøver og gi deg ut for og være en annen?

Gjest Darwinia:-)

Hun er jo like påståelig når hun sier at barnet ikke finner det ut! Og ja ett barn kan fint finne ut av barnesikkringen og men skjer det noe og du har barnesikkringen så vet du hvertfall at du gjorde noe for og hindre ulykken, du tok det ikke for god fisk at barnet aldri vill kunne åpne vinduet!

Forskjellen er at hun vet jo hva hun snakker om. Det gjør ikke du, du antar. Hvis vinduet er vanskelig å åpne selv for voksne så utgjør vel ikke en barnesikring noen forskjell.

Fått ny anonymkode eller er du en som prøver og gi deg ut for og være en annen?

Du får ny kode når du veksler mellom iPhone og iPad da vet du, smarting. Trodde du skulle TA MEG du nå?

Du får ny kode når du veksler mellom iPhone og iPad da vet du, smarting. Trodde du skulle TA MEG du nå?

Ikke ute etter og ta noen jeg, du trenger ikke rope til meg.

Skriver aldri anonymt så nei jeg er ikke så inne å de kodene og hva som skjer når man bytter mellom dingser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...