Gå til innhold

Kan man spise mørk sjokolade på lavkarbo?

Anbefalte innlegg

Får besøk av en venninne og tenkte jeg skulle lage litt godt. Men er litt usikker på om man kan spise mørk sjokolade på lavkarbo, eller om det må være sukkerfri sjokolade? Hvilken sjokolade er god?

Anonymous poster hash: bd14e...d06

Fortsetter under...

Mørk sjokolade har ogsp en del karbo, men en rute eller to går kanskje greit. Atkins har sjokoladebarer med minimalt karbo. Jeg liker den med kokos, pleier å skjære den i småbiter og ha ien skål. Smaker Bounty. Selges på Rema, står sammen med Nutrilett,tran o.l.

Anonymous poster hash: d95a0...86c

Takk for alle svar :)

Jeg har googlet litt rundt nå, og det er jo så mange lavkarbo oppskrifter med mørk sjokolade. Så rart når man egentlig ikke skal spise så mye av det. Kanskje best å styre unna sjokolade.

Jeg tenkte jeg skulle lage ostechips i hvert fall, hvilken ost er best å bruke? Er det noe annet godt jeg kan lage som er lavkarbo og enkelt?

Hi

Annonse

Den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema inneholder en del karbo, men det er bare sukkeralkoholer som ikke påvirker blodsukkeret og kan spises når man er på lavkarbo, også dersom man er i ketose.

Anonymous poster hash: d6e9c...a7a

Den mørke sukkerfrie sjokoladen på Rema inneholder en del karbo, men det er bare sukkeralkoholer som ikke påvirker blodsukkeret og kan spises når man er på lavkarbo, også dersom man er i ketose.

Anonymous poster hash: d6e9c...a7a

Husker du hvilket merke det er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...