Gå til innhold

Hva gjør man når man finner en mistet mobil?

Anbefalte innlegg

Fant en telefon som tydelig nylig er blitt mistet. Den sto i flymodus og var låst, så finner desverre ikke ut hvem som eier den. De som evt eier den får jo heller ikke ringt den :(

Skjønner jo jeg må levere den inn, men er jo ganske trist om eieren ikke tenker på å henvende seg til den plassen den ble mistet/gjenglemt. Jeg hadde nok ikke gjort det i dette tilfellet!

Evt noen som har mistet en hvit samsung i dag eller igår? :)

Tips?

Anonymous poster hash: e1ad5...cb8

Fortsetter under...

Lever den hos politiet, det er ganske vanlig at folk som har mistet noe tar kontakt med hittekontoret der.

Sønnen min fant en telefon, men den sto ikke i flymodus så han bare tok den med hjem og ventet til noen ringte den. Var mammaen til eieren som ringte...

Anonymous poster hash: d13e6...208

Lever på nærmeste politistasjon?

Anonymous poster hash: 2ec51...936

Må jo såklart gjøre det, men er jo trist om eieren ikke tenker på å henvende seg der :( Det hadde faktisk ikke jeg gjort

Hi

Må jo såklart gjøre det, men er jo trist om eieren ikke tenker på å henvende seg der :( Det hadde faktisk ikke jeg gjort

Hi

Politiet har mulighet til å etterforske eier ved hjelp av sim-kortet. Derfor er politiet riktig instans å levere til. Personen får brev om å hente den.

Annonse

Fant en telefon som tydelig nylig er blitt mistet. Den sto i flymodus og var låst, så finner desverre ikke ut hvem som eier den. De som evt eier den får jo heller ikke ringt den :(

Skjønner jo jeg må levere den inn, men er jo ganske trist om eieren ikke tenker på å henvende seg til den plassen den ble mistet/gjenglemt. Jeg hadde nok ikke gjort det i dette tilfellet!

Evt noen som har mistet en hvit samsung i dag eller igår? :)

Tips?

Er du medlem av byen din her på face? Legg ut der du kan 😊

Anonymous poster hash: 55e67...529

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...