Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Vi har et ekstra bad hvor do og vask er i daglig bruk, mens dusjen nå har stått ubrukt i noen måneder. Har den siste tiden kjent en rar, råtten lukt uten å skjønne hvor den kom fra, men det gikk nettopp opp for meg at det jo er dusjen som står og råtner. Hva gjør jeg med den? Bortsett fra å hive den ut? Anonymous poster hash: 0b031...5da
eplekart11&snørose14 Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Mulig vannlåsen har tørket ut under dusjen, og kloakklukta siver inn derfra. Tapp vann, slå gjerne en skvett olje i avløpet for å hindre rask fordamping.
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Jeg heller klorin i illeluktende rør. Jeg tror eddik også kan brukes. Anonymous poster hash: b843c...6b0
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Det er slik sett ingen grunn til å stenge av vannet i dusjen. Opplegget er at du må sørge for å holde vannlåsen fylt. Anonymous poster hash: dddaf...aff
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 La det renne litt vann i ny og ne, så unngår du lukten. Anonymous poster hash: 51599...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå