Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Følger med på pretty little liars på beetv.me, men onsdagens episode er ikke lagt ut enda. Noen gode som kan hjelpe meg å finne en brukbar link? Har googlet meg i hjel, er dårlig på sånne ting Anonymous poster hash: 7e7f6...c6d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Greit å se gratis på nett, men bare se til at du gjør det via lovlige kanaler. Veldig umoralsk å se serier eller høre på musikk, gjennom ulovlige kanaler via nett. Blir som å stjele. Jeg liker veldig godt tjenester som Netflix, Viaplay, Spotify og Sumo. Der betaler du bare en liten sum, og får tilgang til enormt mye lovlig materiale. Anonymous poster hash: 49fa5...444
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Man kan stort sett få teste en mnd gratis på sånne sider, prøv på f.eks netflix. Også melde deg ut igjen når du har sett ferdig. Ellers koster det jo bare 99,- i mnd da. Anonymous poster hash: 9d912...715
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 Jeg betaler både Netflix, viaplay og sumo, så jeg betaler selvsagt for alle andre serier. Pretty little liars følger jeg med på nettet, fordi USA ligger så langt fremme som jeg gjør. Jeg hverken laster ned eller stjeler. Jeg streamer det på lovlige sider, bare så det er sagt. Spørsmålet mitt var om noen hadde link til den nyeste episoden. Anonymous poster hash: 7e7f6...c6d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Jeg ligger så langt fremme som USA * Og ja, jeg betaler for Spotify også. Anonymous poster hash: 7e7f6...c6d
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #6 Skrevet 1. juli 2016 Følger med på pretty little liars på beetv.me, men onsdagens episode er ikke lagt ut enda. Noen gode som kan hjelpe meg å finne en brukbar link? Har googlet meg i hjel, er dårlig på sånne ting Anonymous poster hash: 7e7f6...c6d Hvilket tv-selskap produserer serien? Har de lagt ut episoden ennå? Hvilke strømmetjenester sender vanligvis serien? Har de lagt den ut ennå? Hvis ikke må du nok bare vente. Anonymous poster hash: 5dbbe...fbb
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2016 #7 Skrevet 1. juli 2016 http://www.cokeandpopcorn.ch/53516-download-or-watch-pretty-little-liars-online.php Ikke la deg affisere av de drøye reklamene, bare klikk de vekk Anonymous poster hash: f400c...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå