Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har egentlig slitt mye med forstoppelse og hard avføring, men i går og i dag har jeg måttet gå ofte på do og da har avføringen vært myk. Har fått beskjed om at hodet har festet seg også. I dag har jeg også tisset oftere, men ikke mer per gang, kjenner murringer nederst i magen og kynnerne har kommet ofte og vært sterkere enn tidligere. Har ikke stresset mer i dag enn andre dager, så det kan ikke skyldes det. Fødte i uke 36 sist og har kommet meg til uke 36 i dag, så er veldig på vakt etter tegn til fødsel. Dette med avfringen tenkte jeg ikke så mye på før jordmor nevnte i dag at noen får diare kort tid før fødsel. Kan det være noe på gang? Eller er det helt vanlig at hjernen tuller med en når det nærmer seg? :P Og hvor lenge etter at hodet festet seg fødte du?

Anonymous poster hash: 53374...3c9

Fortsetter under...

Med førstemann husker jeg ikke når hodet festet seg, men i god tid før termin i allefall. Han kom i uke 42+2... Med nummer 2 festet hodet seg i uke 34, og hun kom på termindatoen. Tror ikke jeg hadde noen tegn som jeg la merke til før riene satte i gang.

Her har hodet festet seg for 3 uker siden, slimproppen gikk for 2-3 uker siden, har også sterkere kynnere om dagen + fått bekkensmerter de siste dagene. 39+2 og veldig utålmodig. Har sluttet å se etter tegn, tida går nok fortere når jeg ikke går og tenker på at noe skal og kommer til å skje snart.

Lillejenta i magen er ekstremt aktiv om dagen, virker som hun stortrives i magen til mor! Tror hun kommer til å bli der en stund.

Anonymous poster hash: d295d...64a

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...