Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Del Skrevet 30. juni 2016 Okei, jeg blir GAL av ventingen. Jeg er 4 DPO, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette om vi må prøve i mange mnd. Jeg føler ikke jeg har rett til å si det, for jeg har jo egentlig ikke ventet noe enda, utenom tiden frem til vi bestemte oss for å prøve..Jeg føler allerede små ting som kan være symptomer. Er det mulig? Eller er jeg bare crazylady? Stiv og støl i magenLitt ekstra "homonell", gråter så lett, føler meg ny forelsket Våknet før syv i dag og fikk ikke sove igjen (skjer aldri) Svimmel og tungpusta .. Litt ekstra oppblåst Stresser egentlig ikke, men jeg klarer ikke slutte å tenke på det, blir så lykkelig av tanken på at det kanskjen har klaffet osv osv, men så vil jeg ikke få for store forhåpninger... Haha, tror det blir tidlig søndags testing på meg altså... 😂 Anonymous poster hash: 2c4e1...f63 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144282291-tuller-hodet-mitt-med-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Del Skrevet 30. juni 2016 Okei, jeg blir GAL av ventingen. Jeg er 4 DPO, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette om vi må prøve i mange mnd. Jeg føler ikke jeg har rett til å si det, for jeg har jo egentlig ikke ventet noe enda, utenom tiden frem til vi bestemte oss for å prøve.. Jeg føler allerede små ting som kan være symptomer. Er det mulig? Eller er jeg bare crazylady? Stiv og støl i magen Litt ekstra "homonell", gråter så lett, føler meg ny forelsket Våknet før syv i dag og fikk ikke sove igjen (skjer aldri) Svimmel og tungpusta .. Litt ekstra oppblåst Stresser egentlig ikke, men jeg klarer ikke slutte å tenke på det, blir så lykkelig av tanken på at det kanskjen har klaffet osv osv, men så vil jeg ikke få for store forhåpninger... Haha, tror det blir tidlig søndags testing på meg altså... 😂 Anonymous poster hash: 2c4e1...f63 For det meste er det nok bare hodet ditt som spiller deg et puss. MEN jeg hadde null energi, og følte meg liksom rar i kroppen, at noe var på gang ca samtidig som deg (jeg skal ha andremann nå). Men når en først har begynt prøvingen kommer en nesten ikke utenom fantom-symptomene. Lykke til! Anonymous poster hash: 9f56b...5e7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144282291-tuller-hodet-mitt-med-meg/#findComment-147973280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå