Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Frem og tilbake. Turner og styrer. Begynner til slutt å hylgråte. Legger vi henne i vår seng sovner hun ganske raskt. Da gidder hun ikke rulle over på magen en gang. Så d enkleste har vært å legge henne over i sin seng senere på kvelden. Sover da til 6. Gjør det noe???? Anonymous poster hash: 777db...407
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Vi har kanskje valgt letteste løsning men vi er slitne nå. Femåringen har kreft og sliter med dødsangst. Redd for å ikke få se mamma og pappa igjen om hun legger seg til å sove.... Så en av oss ligger hos henne stort sett hele natten. Anonymous poster hash: 777db...407
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Det gjør absolutt ingenting at babyen sover i deres seng. Fokuser på letteste løsning nå. Og masse god bedring til 5åringen 💗 Anonymous poster hash: ededf...7da
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Takk 💕 Anonymous poster hash: 777db...407
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Vår 8 mnd. gamle baby turner litt, men han ligger i sovepose, så det er begrenset hvor mye han får styret. Gråter noen kvelder, ikke andre. Vi har fast leggerituale og viker aldri. Han får aldri komme over i vår seng, så det er ikke noe han vet om at er et alternativ. Vi lar ham aldri ligge og gråte, bruker opp ned-metoden. Anonymous poster hash: c7600...538
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Utrolig trist å høre at barnet ditt på fem er syk! Gjør det som er best for dere nå, og som gir mest hvile. Klem Anonymous poster hash: 88dde...5a3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #7 Skrevet 30. juni 2016 For meg virker det som en helt problemfri løsning dere har. Jeg ville ikke drømt om å endre noe. Jeg blir ofte litt oppgitt over alle gode råd som skal forebygge fremtidige problemer. For det første er det ikke sikkert at det blir noe problem ut av det, for det andre er det ikke sikkert rådet hadde vært en løsning på problemet uansett. Sånn tenker i alle fall jeg. Mange varme tanker til familien deres. Anonymous poster hash: 1b548...d63
februarprins2013 Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 helt Normalt Min gutt har aldri vert sånn,men vet at flere av venners barn har vert slikt og det order seg etter en liten stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå