Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har to på hver side som er tatt for 10 år siden. Nå vil jeg ha flere oppover øret og skulle helst hatt 3-5 nye på hver side. Kan man ta to på hver side på samme tid? Om ikke, hvor lang tid nå det gå i mellom? Kommer til å dra til en piercer Anonymous poster hash: 324bd...b25
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Mulig de bare vil ta ett hull på hver side. De bruker rundt fire uker på å gro, og hvis de gror fint kan du nok ta nye ganske raskt. Har vel noe å gjøre med at det blir mye som skal gro på en gang. Da jeg tok piercing ble jeg i hvert fall anbefalt å ikke ta mer enn to hull om gangen. Men forhør deg med pierceren. Anonymous poster hash: 01488...8cf
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Det er stygt og Harry Er du sikker?? Anonymous poster hash: 10189...2ce
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Det er stygt og Harry Er du sikker??Anonymous poster hash: 10189...2ce Ja, det peneste er jo en perleøredobb i hvert lre ( perler arvet etter bestemor, må vite), som matcher den gammelrosa cardiganen og de lyse krøllene Anonymous poster hash: 70eff...b2c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har tatt to i samme øre en gang, ikke noe problem det. Kjekt å slippe vont i begge ørene synes jeg😂 jeg har i dag 3 på hver side og vurderer et til på hver side, men tror det er maks til meg da. Er plass til bare et hull til i hvert øre før jeg treffer brusken😛 Anonymous poster hash: 9f861...b23
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Det er stygt og Harry Er du sikker?? Anonymous poster hash: 10189...2ce Spurte aldri om det var fint eller harry så at du syns det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg er heldigvis et voksent individ som er gammel nok til å ta egne beslutninger hva angår utseende og stil Anonymous poster hash: 324bd...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå