Gå til innhold

Hårfjerningskrem, hvor lenge varer resultatet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ferie neste uke, og kunne gjerne tenkt meg å slippe og barbere annenhver dag ;) Jeg vokser hele underlivet selv, men syns leggene er så vonde!! Prøvde å få meg time på salong til voks av ben, men de hadde ikke tid før uka etter jeg kommer hjem :P

Så, Veet og slikt!? Hvordan blir det?

Når jeg barberer har jeg litt pigg kvelden etter, men kan gå en dag eller to til før det synes igjen. Har mørke, synlige hår, så å la være er ikke noe alternativ (for min del, all ære til dere som driter i det!) :)

Anonymous poster hash: b0b50...f95

Skrevet

For meg varer det ikke lenger enn barnbering. Kjenner pigg dagen etter. 

Anonymous poster hash: eda7a...21c
Skrevet

Er som barbering uten høvel. Kaktus alt dagen derpå

Anonymous poster hash: ef063...e42

Skrevet

samme som barbering, bare uten høvel. anbefaler voksing. jeg er mørk med en kraftig hårvekst, og voksing holder i opptil 5uker. og det osm vokser ut er ikke stive svarte hår, så syns m ye mindre.

Anonymous poster hash: 2728d...c62
Skrevet

Akkurat samme som å barbere seg. "Svir" bare av håret på hudoverflaten istedet for å kutte det på overflaten. Kun voksing som vil holde lengre.

Skrevet

Æsj, dette var kjedelig lesning, dere :P

Men takk for svar! Får ta meg to glass vin og vokse på egenhånd..funker det med sånne ferdig-greier (slike papirstrips med voks på)!? Har Veet salongvoks, men det stivner så fort og det gjør at jeg må ta så små områder av gangen, da tar det jo en hel evighet på beina :P

Anonymous poster hash: b0b50...f95

Skrevet

Gå på klinikk og få vokset leggene, det tar 10 min max! Og ikke drikk alkohol først det gjør det værre!

Skrevet

Og de fredigere stripene funker ikke! Skal du gjøre det selv så kjøp varmvoks veet sin med påfører!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...