Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Altså... Jeg lagde risgrøt på lørdag. Og restene har dessverre blitt glemt i kjøleskapet frem til nå. Kan den spises i morgen, eller er den tapt? Den smaker helt fint nå, men jeg orker ikke sitte å gafle den i meg i kveld, bare for å slippe å kaste😂 Det blir i såfall 4 dager ganmel grøt...? Anonymous poster hash: b3db6...31d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Ingen som vil enten advare eller oppmuntre meg angående gammel grøt?? Anonymous poster hash: b3db6...31d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Jeg pleier å lukte og smake på den. Merker fort om den er sur. Du kan jo ev. lage rislapper? Det er jo godt. Pleier jeg av og til å lage av grøtrester jeg ikke får spist opp. Anonymous poster hash: 800f9...8bd
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Smaker den fint så er det fin. Det består jo av mye melk, så man merker fort om den er sur. Kommer litt an på hvordan den er satt i kjøleskapet også. Åpner dere kjøleskapet ofte, og den attpåtil står i døra, blir den utsatt for høyere temperatur enn om den f.eks står bakerst og nederst der det er kaldest. Men smak i morgen du Hvis ikke kan den helt fint fryses =) Anonymous poster hash: f2625...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå