Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Ikke Appollonia!! De ødela meg fullstendig og to av tannlegene behandlet meg på en utrolig hånlig og nedlatende måte. Hjelp.. Har alvorlige tannproblemer og har mistet fire tenner 😥 Har skrekk grunnet overgrep og grov vold. Anonymous poster hash: 267e3...6c2
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Christian Dybvik på Daeskogen ved Moa Han har spesialisert seg på de med tannlegeskrekk og er utrolig rolig, forsiktig og omsorgsfull. Beste tannlegen jeg har gått hos, det er 4 stk til i familien som går hos han og er veldig fornøyde. Anonymous poster hash: 78af2...6f5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Dento2 i skansegata. Mannen min går dit, hadde myyyye å reparere og han synes de er kjempeflinke der,forsiktige og flinke med mennesker. Det er et ektepar tror jeg som driver, han har gått til damen. Lykke til! Tannlege er desverre et nødvendig onde, men så greit å få det gjort! Anonymous poster hash: 51011...844
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Jeg går til Tannlegene på Torget, på Torget! Tannlege Kristin Aarseth Grøtteland og Lars Lothe har kjøpt tannlegepraksisen til Ingval Bortne. Har selv gått til både Ingval og Lars. Sist jeg var der, gikk jeg til Lars. Han tar hensyn til dette. Min bestemor som ikke har vært hos tannlegen på 20 år, går også til Lars nå. Hun har ikke vært hos tannlegen pga tannlegeskrekk. Hun synes fortsatt det er ubehagelig, men hun føler seg godt ivaretatt og de tar skrekken på alvor! Anonymous poster hash: 0ee3e...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå