Gå til innhold

Naboens katt driter under trappa og det stinker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får vi slutt på det? Har snakket med naboen om det, at jeg gjerne så at de hjalp til med å løse problemet, men de bryr seg ikke! Vi har stort inngangsparti med veranda, og under der har katta funnet ut at hun skal bæsje! På varme dager lukter det helt for jævlig og nå er jeg gravid så jeg kan ikke dra å plukke det bort hele tiden heller, pluss at jeg er ekstra følsom for lukter!

Så, kom gjerne med tips til hvordan jeg blir kvitt problemet :)

Anonymous poster hash: a79f5...b6b

Skrevet

Nett i går som hindrer katten i å komme under trappa?

Anonymous poster hash: ea77f...e1f

Skrevet

De katt-vekk sprayene de selger på dyrebutikken skal være ganske effektive.

Ville hatt også lagt sitronbåter og kaffegrut under trappa

Anonymous poster hash: 0e47a...7b2

Skrevet

Hva er det du mener naboene skal gjøre?

Og er du sikker på at det er naboens katt? Der det er en katt er det flere..

Du kan jage katten når du ser den, legge sitron under trappen, bruke sånn katt-vekk spray, stenge av så dyr ikke kommer under trappen.

Anonymous poster hash: 002b0...4e8

Skrevet

Hva er det du mener naboene skal gjøre?

Og er du sikker på at det er naboens katt? Der det er en katt er det flere..

Du kan jage katten når du ser den, legge sitron under trappen, bruke sånn katt-vekk spray, stenge av så dyr ikke kommer under trappen.

Det er vel nettopp disse tiltakene naboen bør utføre, eller mener du det er his jobb å ta drittarbeidet (bokstavelig talt) fordi naboen ikke holder styr på kjæledyret sitt?

Anonymous poster hash: 4f4f1...03a

Skrevet

Det er vel nettopp disse tiltakene naboen bør utføre, eller mener du det er his jobb å ta drittarbeidet (bokstavelig talt) fordi naboen ikke holder styr på kjæledyret sitt?

I en ideell verden hadde naboen gjort det, men all den tid naboen ikke er pålagt dette og katter kan gå fritt, ja da må HI sikre egen eiendom. Akkurat som hun må sikre mot rotter, mus, fugler, maur, termitter osv.

Skrevet

Hvis jeg hadde hatt en utekatt så ville ikke jeg gått rundt og plukket bæsjen dens om den tilfeldigvis bæsjet hos naboene, ei hadde jeg gått til innkjøp av sprayer etc for hele nabolaget. Men jeg skjønner problemstillingen godt men dette må du nok bare ta tak i selv.

Anonymous poster hash: 743f3...1c0
Skrevet

I en ideell verden hadde naboen gjort det, men all den tid naboen ikke er pålagt dette og katter kan gå fritt, ja da må HI sikre egen eiendom. Akkurat som hun må sikre mot rotter, mus, fugler, maur, termitter osv.

Disse dyrene du nevner er ikke med viten og vilje og ønske bragt til nabolaget av naboer. Man bør ikke måtte finne seg i å ta all dritten fordi naboen vil ha kosedyr.

Skrevet

Tøm eddik event sett ut en skål med samiakk under der katta skiter. De liker ikke lukta.

Skrevet

Disse dyrene du nevner er ikke med viten og vilje og ønske bragt til nabolaget av naboer. Man bør ikke måtte finne seg i å ta all dritten fordi naboen vil ha kosedyr.

Men du må faktisk det når det kommer til katter. Uansett hvor dumt du synes det er.

Skrevet

På plantasjen har de sånn strøgreier. Det fungerte i min hage. Kan også prøve pepper.

Anonymous poster hash: 2441c...98b

Skrevet

Ja, jeg vet det er naboens katt! Pga jeg har sett den under der og jagd den unna opptil flere gang!

Å for å si det sånn, hadde dette vært omvendt skal jeg love deg de hadde krevd at vi fikset opp!

Takk for tips, skal prøve noen av triksene! Å jeg spurte om de kunne hjelpe til, ikke at de skulle gjøre alt! hadde det vært min katt hadde selvfølgelig jeg hjulpet til hadde naboen spurt om det.

Anonymous poster hash: a79f5...b6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...