Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen? Jeg er 10+4. Er superslapp, trøtt, tiltaksløs, null energi, sliten i ryggen, hodepine og kvalm/uggen (heldigvis ikke oppkast), men må ha noe å putte i munnen konstant. Har ei jente på 3 år som jeg skal være mamma til. Lunta er til tider kort og vi har akkurat flytta inn i nytt hus, og mannen er gira på å få ting på plass. Slik er i jeg også egentlig, så det er så kjipt at kroppen ikke fungerer...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281908-hvordan-er-formen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er egentlig ganske elendig. Sliten og trett hele tida, mye hodepine og kvalme og oppkast. Forrige uke mptte jeg sykemelde meg, da jeg kastet opp både hjemme, på vei til jobb og på jobb. Nå var jeg ute og handlet en bursdagsgave i sta, og det var nok til at jeg nå nå ligge og slappe av til vi skal i bursdagen. Jeg er 10+5 i dag, så da er vi jo like langt på vei jeg og du! Får håpe formen vår snart letter😊

Føler med dere! Jeg hadde det sånn i første graviditeten min. Utrolig slitsomt! Denne gangen er jeg i veldig god form og det gjør meg så nervøs!! Er så redd for at det betyr at noe galt. Skal forhåpentligvis på tidlig ul i neste uke og få vite om alt er bra. Da kan jeg kanskje nyte å være i fin form. Nå tør jeg ikke glede meg engang...

Annonse

Jeg er 8+1 idag å jeg er faktisk helt fin i formen har vært det hele tiden så har vært veldig heldig :) var på ul igår å fikk sett et bankende hjerte for var så bekymret siden jeg ikke har noen særlig symptomer :)

Anonymous poster hash: 735d2...d09

Føler med dere! Jeg hadde det sånn i første graviditeten min. Utrolig slitsomt! Denne gangen er jeg i veldig god form og det gjør meg så nervøs!! Er så redd for at det betyr at noe galt. Skal forhåpentligvis på tidlig ul i neste uke og få vite om alt er bra. Da kan jeg kanskje nyte å være i fin form. Nå tør jeg ikke glede meg engang...

Håper du får UL snart da! Det er ikke noe godt å gå og lure. Jeg var i god form frem til uke 9, og da hadde jeg gått og sagt at jeg kunne jo fått ett symptom da, slik at jeg skjønte at jeg var gravid.. Men jeg fikk flere jeg 😆🙈

Jeg er 8+1 idag å jeg er faktisk helt fin i formen har vært det hele tiden så har vært veldig heldig :) var på ul igår å fikk sett et bankende hjerte for var så bekymret siden jeg ikke har noen særlig symptomer :)

Anonymous poster hash: 735d2...d09

Så herlig! 💗

Håper du får UL snart da! Det er ikke noe godt å gå og lure. Jeg var i god form frem til uke 9, og da hadde jeg gått og sagt at jeg kunne jo fått ett symptom da, slik at jeg skjønte at jeg var gravid.. Men jeg fikk flere jeg 😆🙈

Nå har kvalmen begynt... Blæ! Ikke så altfor ille enda men kjipt nok! Blir sikkert verre!

Annonse

Uke 9+4, og formen er upåklagelig! Jeg trener roligere, og tar noen ekstra hviler på sofaen etter jobb. Kan bli kvalm på kveldstid hvis jeg er sliten.

Jeg tok en test som jeg hadde liggende igjen i går (kjøpet mange), og den var svaaak positiv. Jeg vet at dette skjedde forrige gang også litt utti 1. Trimester - men man vil jo så gjerne ha sikre tegn igjen😉 Av nysgjerrighet så googlet jeg dette, og fant noe som het "the hook effect" der man antar at pga av veldig høy konsentrasjon HCG så vil hjemmetester ha trøbbel med å vise klare positive resultater. Ventet til jeg måtte tisse igjen - tisset i do😳 - og dyppet strimmeltester i skålen.. Og den ble helt klart positiv!!

Uke 9+4, og formen er upåklagelig! Jeg trener roligere, og tar noen ekstra hviler på sofaen etter jobb. Kan bli kvalm på kveldstid hvis jeg er sliten.

Jeg tok en test som jeg hadde liggende igjen i går (kjøpet mange), og den var svaaak positiv. Jeg vet at dette skjedde forrige gang også litt utti 1. Trimester - men man vil jo så gjerne ha sikre tegn igjen😉 Av nysgjerrighet så googlet jeg dette, og fant noe som het "the hook effect" der man antar at pga av veldig høy konsentrasjon HCG så vil hjemmetester ha trøbbel med å vise klare positive resultater. Ventet til jeg måtte tisse igjen - tisset i do😳 - og dyppet strimmeltester i skålen.. Og den ble helt klart positiv!!

Gratulere! Så bra forma er bra 😃

Formen begynner å bli ganske dårlig. Kvalm 24/7 men det går litt opp og ned. Veldig dårlig om morgenen. Det hjelper med mat heldigvis. Kvalme er så slitsomt! Blæ!

Æsj 😓😑 det var kjipt det ble verre. Her sliter jeg aller mest med energien og hodepinen.. Snakka med jordmor idag, ble enige om at jeg må få i meg mer vann enn jeg gjør 😅🙈

Det er innmari kjipt at forma er elendig når ferien har starta og sommeren er her.. Men heldigvis varer ikke dette evig, og vi har et lys i tunnelen 💗

Nei æsj! Jeg er så Lei av å føle meg ubrukelig. Orker knapt å gå på do.. Ligger for det meste på sofaen dagen lang.. 😌😓

Uff uff! Jeg var mye værre i forrige svangerskap - men heldigvis så "glemmer" vi det når det værste gir seg da. Satser på at formen din stiger snart😉👍

Uff uff! Jeg var mye værre i forrige svangerskap - men heldigvis så "glemmer" vi det når det værste gir seg da. Satser på at formen din stiger snart😉👍

Tusen takk for d 💗 Vi glemmer fort ja- var slik forrige gang også, og jeg har sagt til mannen min at jeg gleder meg til å gå gravid. Det var jo pga. Spark i magen, ikke det her 😌😑🙈😆 er med å leverer i Bhg idag. Ikke verst bare d😅 Menns skal jeg finne senga litt igjen!

Jeg har så mye brekninger. Har ikke kastet opp enda men brekker meg mye og er så kvalm at jeg føler jeg snart skal kaste opp.

Skal til legen og få en sykemelding i morgen. I dag har jeg levert i bhg og så ble det hjem igjen i sengen. Håper ikke kvalmen varer like lenge som sist gang!

Jeg har så mye brekninger. Har ikke kastet opp enda men brekker meg mye og er så kvalm at jeg føler jeg snart skal kaste opp.

Skal til legen og få en sykemelding i morgen. I dag har jeg levert i bhg og så ble det hjem igjen i sengen. Håper ikke kvalmen varer like lenge som sist gang!

Off.. Kvalme og oppkast er ikke gøy 😌😳😓 jeg ligger i senga, hodet og krippen tung som bly.. Det er ikke morro å våkne til en allerede sliten kropp.. Skulle ønske jeg kunne sove sammenhengende til forma blir bra igjen..

Så herlig at du ikke er kvalm lenger! Tvi tvi!

Idag har jeg hatt en bedre dag enn på lenge. Langt ifra bra, men har vært med å levere og hente i Bhg. Bidratt litt med middagslaging, dusjet MED barbering 😅 Nappa øyebryn, og tatt på meg gifteringen og mascara, noe jeg ikke har gjort på 2 uker 😆 Har også vært på besøk hos naboen en times tid! Jeg håper bare at jeg ikke får et slag i trynet imorgen, men at det begynner å gå bedre! Er 12+1 idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...