Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #26 Skrevet 27. juni 2016 Lurer jeg på også. Zinksalve er gull v begynnende sårhet. Er bra neste dag. Funka ikke på noen av mine, takk og ære til den som fortalte meg om Inotyol, den er gull verdt. Den lindrer umiddelbart og alle tegn til sårhet blir borte i løpet av svært kort tid. Bruker også Inotyol selv. Har dessverre mageheng og plages delvis med mye fuktighet og påfølgende sår. Disse smører jeg med Inotyol og det fungerer aldeles utmerket. Anonymous poster hash: aebd4...2a8
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2016 #27 Skrevet 27. juni 2016 Her kommervsnart nr 2, og etter erfaring med nr 1 er følgende i hus: -Nesesuger (skal med i fødebagen!) -Badger baby balm (iHerb): brukt ved rød stump, ofte nok med en smøring -kokosolje til badevann -tørre engangskluter (unik fra meny) -1 pk bleier fra rema str 1 -ammeinnlegg: ull og engangs Ellers er det kjekt med neglesaks, stikkpiller, termometer, hårbørste ++ Og vi har en stabel med store og små flanellkluter til diverse. Våtservietter er bare med ut på tur. Anonymous poster hash: dea6f...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå