Gå til innhold

Noen som temper som vil hjelpe meg litt ? :)

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å tempe denne mnd, har kjøpt mrg en babycomp som sier at jeg hadde eggløsning på onsdag ( hadde også lignende el-slim med litt blod i den dagen)

Har egentlig ganske stabil syklus på 26-27 dager og da el på ca dag 12. Sist syklus skulle jeg begynne med crinone etter el og startet på 3 dpo, var ganske sikker på at el hadde vært men når vi har på forsamtale ang ivf fikk jeg beskjed om at jeg hadde tatt det for tidlig og at egget ikke hadde sluppet. Stoppet da med crinone og fikk tanta dagen etter.

jeg er derfor veldig usikker på når el er denne mnd, om den har vært tidlig som fertilityfriend viser eller på onsdag som babycomp sier, eller om den er sen 😅.

Hvis noen av dere har erfaring med temping så setter jeg veldig pris på litt hjelp 😀

post-861702-0-03413600-1466880465_thumb.png

Fortsetter under...

Takk det er det jeg håper og tror selv men leste at det skulle være 6 temper under streken og 3 over, men jeg begynte kanskje litt for sent å tempe åsså kan er den jo såfall bare så tidlig siden jeg stoppet den sist ble litt redd for at dag 9 var feil å at jeg forsatt venter, men det virker ikke som tempen har tenkt å bevege seg så mye. 36.40 i dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...