Gå til innhold

Myggstikk under øyet (med bilde)

Anbefalte innlegg

Futten på 10 år kom hjem fra tur i går kveld, og hadde fått myggstikk under øyet på torsdag. Han fikk aerius i går kveld, men hevelsen har ikke gått noe særlig ned. Øverste bilde er fra i går, og nederste nå. Ville du ha ringt legevakten og bedt om en sjekk?

post-468911-36899_thumb.jpeg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281546-myggstikk-under-%C3%B8yet-med-bilde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har samme problem med sønnen vår når han får stikk eller er sammen med dyr. Vi har fått beskjed av lege at han alltid skal på legevakten når han får hevelser ved øye. Kan bli skade på synet hvis det blir for ille.

Anonymous poster hash: f4ce3...0d3

Annonse

Kan jeg få spørre hvordan det gikk på legevakta, og hva de sa?? Sønnen min på 10 år fikk akkurat samme hevelse I dag (etter å ha blitt stukket I går) Han er ikke hjemme I dag (er sammen med en familie på tur en park), men tenker så fælt på om jeg burde ha gjort mer på morgenen I dag... Får tro det ikke blir verre I løpet av dagen...

Håper det går bra hos dere!!

Anonymous poster hash: 5cbba...234

Vi har vært på legevakten, og fikk beskjed om at det var lurt å komme ;)

Han har fått kortisontabletter som han skal ta de neste dagene og kloramfenikoldråper som skal dryppes i øyet fire ganger daglig. Dette for å unngå betennelse så nære øyet. Det kommer heldigvis til å gå helt fint :)

Vi har vært på legevakten, og fikk beskjed om at det var lurt å komme ;)

Han har fått kortisontabletter som han skal ta de neste dagene og kloramfenikoldråper som skal dryppes i øyet fire ganger daglig. Dette for å unngå betennelse så nære øyet. Det kommer heldigvis til å gå helt fint :)

Så bra! God bedring til guttungen :-)

Anonymous poster hash: d4318...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...