Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt litt den følelsen selv om jeg har vært litt "dårlig". Med de 2 andre kastet jeg opp, hadde veldig ømme pupper og det var tydelige tegn. Mens nå er jeg bare uggen i kroppen😁 Hadde ømme pupper i den tiden jeg fant det ut og 2 uker etter, men nå har det gått over🤔😁

Jeg er 6+2 og formen blir litt og litt dårligere men føler meg likevel ikke helt gravid. Var så veldig dårlig sist gang så jeg klarer ikke å tro at jeg er gravid når jeg ikke ligger med hodet i do... Men prøver å nyte å ikke være så dårlig som sist da. Kan jo være det plutselig slår inn for fullt!

• 2 uker senere...

Er så enig!! Er 11+2 og har null symtomer. Har akkurat anskaffet meg en Angelsounds som gjør det mye enklere å komme seg gjennom disse ukene. Hørte hjertelyden i går og det gjør tiden mye enklere <3

Anonymous poster hash: 4cb37...44c

Annonse

Jeg er 8+0 og har frem til nå ikke følt med spesielt gravid. Er litt uggen innimellom og jeg kan, hvis jeg legger godviljen til, slenge på et par symptomer til... Jeg har alltid trodd at den dagen jeg ble gravid, så ville jeg fra ganske tidlig av kjenne det på hele kroppen. Det er ikke akkurat tilfelle. Blir til tider veldig bekymret, men jeg har jo ikke grunn til å tro at noe er galt. Satser på en tidlig ultralyd om to uker eller noe sånt - så får jeg roet nervene litt!

Anonymous poster hash: 1ccc0...f44

• 1 måned senere...

I starten sånn frem til uke 8 følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Faktisk glemte jeg veldig ofte at jeg var gravid. I uke 8 kom kvalmen for fullt ! Så da merket jeg det veldig godt. Idag er jeg 11+4 og har fortsatt mye kvalme, men utenom det føler jeg meg ikke spesielt gravid. Gleder meg til sparkene <3

Jeg er i uke 10 (9+6) og føler meg heller ikke gravid bare dårlig😖 Kvalm og sulten om hverandre. Sover også mye og er veldig varm☺️Håper mageboeren har det bra men bekymrer meg litt så bestilt tidlig ultralyd om en ukes tid. Mer bekymret nå en med førstemann😆

Jeg er 8+0 i dag og føler meg ikke gravid. Forrige gang var jeg sinnsykt trøtt på denne tida, men nå... Med litt godvilje kan jeg si at innimellom føler jeg meg litt uvel (men ikke ordentlig kvalm) ellers ingen symptomer. Rart! :)

Jeg er kjempedårlig m mye kvalme og oppkast, men føler meg likevel ikke gravid. Jeg vet jo jeg er det, men føler meg rett og slett bare syk og klarer ikke helt glede meg over å være gravid. Forhåpentligvis om noen uker når dette kvalmehelvete roer seg litt så kan jeg glede meg mer 😊

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...