Gå til innhold

Hvordan "kapre" en opptatt mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uffda..du fremstår som litt desperat. På den ikke-sjarmerende, patetiske måten.

Hadde han ønsket å være sammen med deg hadde han benyttet sjansen de ørten gangene du har bydd deg frem.

Det er en film om dettw. He's just not that into you. Slutt å lete etter tegn. Han ville tatt initiativet for lengst

Anonymous poster hash: 94b57...5d7

Skrevet

Det viktigste her er : BLI VOKSEN

Anonymous poster hash: 8363f...97f

Skrevet

Vet du HI, jeg var sammen med en for 14 år siden, etter det ble slutt, har vi hatt kontakt av og på gjennom alle årene, jeg fikk meg ny kjæreste for 7 år siden, vært samboere i 6 år, og har barn på 5 og 4 år. Jeg og eksen snakker frem og tilbake om å møtes, at vi tenker på hverandre osv, men uansett hva, så blir det med snakkingen, jeg har det nok ikke videre bra i forholdet mitt, men jeg og samboeren prøver å få det bedre igjen, vanner heller gresset på denne siden, så det blir grønnere ;)

Etter 14 år, så bærer jeg fortsatt følelser for eksen, men samtidig kunne jeg aldri sett for meg å VÆRE sammen med han, han var den første ekte kjærligheten min, derfor forblir han en del av meg, men hadde aldri droppet det jeg har, for hans del, uansett hva. For innerst inne vet jeg at jeg vil ikke være sammen med han, han har bare vært en del av livet mitt, en som fortsatt bekrefter at jeg er attraktiv. Mange vil nok mene jeg bør droppe all kontakt med eksen, for å få det bedre med samboeren, men det er jo som alltid lettere sakt enn gjort, samtidig så er det prøvd ut, og alt ble verre, siden samboeren er dårlig på å gi meg følelsen av å være attraktiv.

Poenget med innlegget mitt er: Det er lov å holde litt fast i en eks, men la det bli med minner og tanker, ellers blir det nok bare tull og hjertesorg, det kalles eks av en grunn.

Anonymous poster hash: 96d5d...1a4
Skrevet

Er du glad i han så respekterer du hans valg.

Anonymous poster hash: f3de7...779

Skrevet

Din slemme slemme person

Anonymous poster hash: b8125...d6a

Skrevet

Jeg er på knærne etter en mann som er opptatt. Han har vært sammen med denne damen i ca 3år. De har forlovet seg, men ingen barn sammen.

Jeg holdt på med denne mannen for mange år siden, og glemmer han aldri. Virker ikke helt som om han glemmer meg heller. Har sendt litt mld fram og tilbake iløpet av disse årene, men jeg har vært i forhold- og har holdt meg "hard". Er egentlig helt imot utroskap... (Når det gjelder meg selv) :P

Men nå har jeg fått min egen samboer opp i halsen (lang historie, han vil aldri ha sex blandt annet) og nå vil jeg virkelig treffe han andre. Men han er egentlig en trofast type.. Så jeg sliter litt:p

Han sier han tenker ofte på meg, og han ville møtes.

Hurra tenkte jeg. Men så plutselig ombestemte han seg. BAH!

Da lot jeg han være (dette er en liten mnd siden)- Så var jeg på byen i helga, og ble full. Sendte han såklart ei mld, og han svarte meg. Han sa "Singel?".

Hvorfor lurer han på om jeg er singel? Han spurte for en mnd siden også, jeg sa nei. Han er jo heller ikke singel, så hvorfor spør han meg om jeg er singel hele tiden? Jeg skjønner ingenting.

Jeg vet jeg er slem, som går etter opptatte menn. Sorry. Men det er en annen historieeee.

Anonymous poster hash: 476dc...65f

Ja, du er slem som går etter en opptatt mann. Jubelidiot, nepeskrell og et par ord til, som ikke egner seg på trykk, dukker også opp.

Hvis han virkelig vil ha deg går han fra kjæresten sin. Ta ting i riktig rekkefølge.

Skrevet

Det er ikke alle menn som er så frimodige.

Men i dette tilfellet så tror jeg ikke HI har sjangs. Hun må i så fall først ta en sjangse og slå opp med samboeren sin.

Men et gresset grønnere på den andre siden? Hm.

Anonymous poster hash: d7f1f...1a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...