Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #1 Skrevet 23. juni 2016 Jeg er på knærne etter en mann som er opptatt. Han har vært sammen med denne damen i ca 3år. De har forlovet seg, men ingen barn sammen. Jeg holdt på med denne mannen for mange år siden, og glemmer han aldri. Virker ikke helt som om han glemmer meg heller. Har sendt litt mld fram og tilbake iløpet av disse årene, men jeg har vært i forhold- og har holdt meg "hard". Er egentlig helt imot utroskap... (Når det gjelder meg selv) Men nå har jeg fått min egen samboer opp i halsen (lang historie, han vil aldri ha sex blandt annet) og nå vil jeg virkelig treffe han andre. Men han er egentlig en trofast type.. Så jeg sliter litt:p Han sier han tenker ofte på meg, og han ville møtes. Hurra tenkte jeg. Men så plutselig ombestemte han seg. BAH! Da lot jeg han være (dette er en liten mnd siden)- Så var jeg på byen i helga, og ble full. Sendte han såklart ei mld, og han svarte meg. Han sa "Singel?". Hvorfor lurer han på om jeg er singel? Han spurte for en mnd siden også, jeg sa nei. Han er jo heller ikke singel, så hvorfor spør han meg om jeg er singel hele tiden? Jeg skjønner ingenting. Jeg vet jeg er slem, som går etter opptatte menn. Sorry. Men det er en annen historieeee. Anonymous poster hash: 476dc...65f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #3 Skrevet 23. juni 2016 Han har tydeligvis mer moral enn bakgårdskattene. Mitt beste tips er å gjøre det slutt i det forholdet du er i, for det er jo tydeligvis ikke noe for deg. Når du har kommet deg i orden for deg selv, og du ev. støter på ham, da kan du formidle at du er singel. Hvordan kapre en opptatt mann? Ved å gjøre deg akkurat passe utilgjengelig slik at hvis han ikke har riktige følelser i det forholdet han er i, men innser at han har følelser for deg, da vil han rydde opp der han er og så komme etter deg. Anonymous poster hash: b80ac...273
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #4 Skrevet 23. juni 2016 Hvorfor tror du han spør om du er singel? Innerst inne vet du nok svaret. Denne mannen er antagelig en fin fyr som synes damer som er i et forhold er turn off. Uansett hvordan du vrir å vender på dette nå, kommer du bare til å bli et billig ligg for han, om han en dag blir singel. Han tenker nok at du ikke har vokst spesielt mye som menneske og du kommer nok aldri til å være på listen over damer han vil ha en evt framtid med. Du skjønner det? Hvorfor kunne du ikke vente til du var singel? Og ikke minst vente til han også er? Anonymous poster hash: dcb96...ce2
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #5 Skrevet 23. juni 2016 Jeg ville tolket meldingen fra ham dithen at han synes du virker desperat singel siden du maser på ham selvom du vet han er opptatt. Fylla eller ei. Er han så interessert om du tror så dumper han dama og blir ferdig med henne først. Gjør han ikke det er interessen hans enten bare ønsketenkning fra din side - eller også dreier det seg bare om at han har lyst på et lite eventyr siden du åpenbart er villig. Anonymous poster hash: 1d8df...6f4
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #6 Skrevet 23. juni 2016 gjør det slutt med typen din, så kan du fortelle at du er singel, og så kan han ta et valg da, om han ønsker å bli i forholdet sitt eller ikke. Hvis han gjør det, bør du respektere det og la han være. Anonymous poster hash: c6092...16b
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #7 Skrevet 23. juni 2016 Foreslå å møtes. Si du er singel. Jeg synes alt er lov i kjærlighet. Om han velger deg var det forholdet han var i feil uansett. Anonymous poster hash: 0c5f0...51f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #8 Skrevet 23. juni 2016 Forstår følelsene dine , MEN ikke gjør noe så dumt som å ta steget å vær utro. Og ikke prøv å lure en annen til å være utro. Fiks opp i forholdet deres på begge sider, og om dere da blir singel , så kjør på! Har selv følelser for en gammel flamme, men har ikke lyst å ødelegge forholdet mitt av den grunn. Så jeg konsentrerer meg om familien mn og samboeren min, så følelsene forsvinner for han andre ☺️ Anonymous poster hash: 5918c...b1a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #9 Skrevet 23. juni 2016 Foreslå å møtes. Si du er singel. Jeg synes alt er lov i kjærlighet. Om han velger deg var det forholdet han var i feil uansett. Anonymous poster hash: 0c5f0...51f Jada, og gode forhold bygges på løgner og manglende respekt... derfor er det jo smart å anbefale Hi å lyve for ham og vise ham null respekt. Om Hi følger ditt råd så viser hun i tillegg at hun er veldig feig og lite selvstendig i tillegg til at hun lyver for ham - ikke akkurat tiltrekkende! Å ikke tørre å ta tak i et dårlig forhold, ikke tørre å stå for det, men forsøke å sikre seg mot å bli alene før man har gått ut av et dårlig forhold, det er bare feigt, det viser at hun ikke har respekt for hverken han hun er sammen med eller han hun drømmer om. Mannen Hi sikler etter virker å være mer enn fornuftig nok til å ikke falle for slik veikhet. Men om Hi rydder opp der hun er, flytter for seg selv og den andre mannen får vite det og rydder opp der han er, da kan de ha en sjanse. Anonymous poster hash: b80ac...273
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #10 Skrevet 23. juni 2016 Høres ut som HI er typen som ikke blir fornøyd med det hun har og som helst vil ha det hun ikke kan få? Er hun også redd for å være singel? Jeg undrer meg på om HI faktisk ville blitt fornøyd hvis hun fikk denne opptatte mannen og var sammen med ham i et stabilt forhold over flere år? Jeg har mine tvil... HI: Vet du virkelig hva du vil, hvem du er og er fornøyd med deg selv? Anonymous poster hash: 2dc89...872
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #11 Skrevet 23. juni 2016 Han spør om du er singel fordi du oppfører deg som en desperat løs tøs.. I motsetning til han.. Anonymous poster hash: 5d726...962
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #12 Skrevet 23. juni 2016 Han vet jo at jeg ikke er singel. Han har spurt jevnlig siste åtte årene. Jeg har sagt nei hver gang. Siste tre årene har jeg ikke hørt særlig fra han, da han jo er i forhold. Men da jeg sendte en mld nylig, så var han "all in"- helt til han plutselig en dag sa vi burde slutte å melde. Han tenker ofte på meg sier han. Så jeg tenker jo at han er en smule svak for meg han óg? Ellers hadde vi ikke hatt smått kontakt enda etter åtte(!!!) år. Han VET jeg ikke er singel, og jeg vet han ikke er. Så hvorfor spør han om det så "ofte"? Hva om jeg sier ja? Han er jo uansett ikke singel, og han ville jo ikke møtes plutselig. Vil han da møtes dersom jeg sier jeg er singel? Jai ika sjona. hi Anonymous poster hash: 76513...61f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #13 Skrevet 23. juni 2016 Jeg er på knærne etter en mann som er opptatt. Han har vært sammen med denne damen i ca 3år. De har forlovet seg, men ingen barn sammen. Jeg holdt på med denne mannen for mange år siden, og glemmer han aldri. Virker ikke helt som om han glemmer meg heller. Har sendt litt mld fram og tilbake iløpet av disse årene, men jeg har vært i forhold- og har holdt meg "hard". Er egentlig helt imot utroskap... (Når det gjelder meg selv) Men nå har jeg fått min egen samboer opp i halsen (lang historie, han vil aldri ha sex blandt annet) og nå vil jeg virkelig treffe han andre. Men han er egentlig en trofast type.. Så jeg sliter litt:p Han sier han tenker ofte på meg, og han ville møtes. Hurra tenkte jeg. Men så plutselig ombestemte han seg. BAH! Da lot jeg han være (dette er en liten mnd siden)- Så var jeg på byen i helga, og ble full. Sendte han såklart ei mld, og han svarte meg. Han sa "Singel?". Hvorfor lurer han på om jeg er singel? Han spurte for en mnd siden også, jeg sa nei. Han er jo heller ikke singel, så hvorfor spør han meg om jeg er singel hele tiden? Jeg skjønner ingenting. Jeg vet jeg er slem, som går etter opptatte menn. Sorry. Men det er en annen historieeee. Anonymous poster hash: 476dc...65f Fy søren for noen egoistiske idioter dere begge er, men dere fortjener hverandre sannsynligvis Anonymous poster hash: 986a6...c93
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #14 Skrevet 23. juni 2016 Han vet jo at jeg ikke er singel. Han har spurt jevnlig siste åtte årene. Jeg har sagt nei hver gang. Siste tre årene har jeg ikke hørt særlig fra han, da han jo er i forhold. Men da jeg sendte en mld nylig, så var han "all in"- helt til han plutselig en dag sa vi burde slutte å melde. Han tenker ofte på meg sier han. Så jeg tenker jo at han er en smule svak for meg han óg? Ellers hadde vi ikke hatt smått kontakt enda etter åtte(!!!) år. Han VET jeg ikke er singel, og jeg vet han ikke er. Så hvorfor spør han om det så "ofte"? Hva om jeg sier ja? Han er jo uansett ikke singel, og han ville jo ikke møtes plutselig. Vil han da møtes dersom jeg sier jeg er singel? Jai ika sjona. hi Anonymous poster hash: 76513...61f You just don't get it, do you... Jeg har svart deg over her også. Men vet du, det virker ikke som om du har noen følelser for ham. Du vil bare ha oppmerksomheten. Du viser jo at du har tenkt å være i forholdet, men at du likevel vil ha et seksuelt forhold til ham. Som jeg skrev over, da avslører du veldig mye av deg selv. Blant annet at du ikke har respekt hverken for han du velger å bo sammen med eller den andre mannen. Og den andre mannen er fornuftig nok til å ikke satse på deg, for han ser at du ikke er en man kan stole på i et forhold. Hvorfor er det så viktig å vite hva denne manen mener? Det spiller ingen rolle så lenge du med handling velger å bli i et forhold til en mann du tydeligvis ikke har respekt for og ikke følelser for. Bli voksen, rydd opp i livet ditt - dvs. rydd opp i det forholdet du er i før du ev. begynner å bekymre deg for imaginære forhold til opptatte menn. Hvorfor går du ikke fra samboer når du tydeligvis ikke vil leve med ham? Anonymous poster hash: b80ac...273
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #15 Skrevet 23. juni 2016 You just don't get it, do you... Jeg har svart deg over her også. Men vet du, det virker ikke som om du har noen følelser for ham. Du vil bare ha oppmerksomheten. Du viser jo at du har tenkt å være i forholdet, men at du likevel vil ha et seksuelt forhold til ham. Som jeg skrev over, da avslører du veldig mye av deg selv. Blant annet at du ikke har respekt hverken for han du velger å bo sammen med eller den andre mannen. Og den andre mannen er fornuftig nok til å ikke satse på deg, for han ser at du ikke er en man kan stole på i et forhold. Hvorfor er det så viktig å vite hva denne manen mener? Det spiller ingen rolle så lenge du med handling velger å bli i et forhold til en mann du tydeligvis ikke har respekt for og ikke følelser for. Bli voksen, rydd opp i livet ditt - dvs. rydd opp i det forholdet du er i før du ev. begynner å bekymre deg for imaginære forhold til opptatte menn. Hvorfor går du ikke fra samboer når du tydeligvis ikke vil leve med ham? Anonymous poster hash: b80ac...273 Jeg vet ikke. Er glad i samboeren min også. Vil på en måte ikke miste han heller. Dessuten har vi fått et barn sammen også. Men jeg KLARER bare ikke å glemme denne mannen. Det er grusomt! Etter sååå mange år, tenker jeg fortsatt på han daglig. Du kan umulig skjønne hvordan det er, dersom du ikke har hatt det slik selv. I min "drømmeverden" så hadde jeg aldri truffet min nåværende samboer, også hadde jeg levd med denne andre mannen istede. Men igjen, så vet jeg ikke hvordan vårt forhold hadde blitt etter noen år heller. Jeg kjenner han ikke sååå godt. Jeg har også prøvd og glemme han mange ganger. Og ofte har det kunnet gått 6mnd, der jeg ikke tenker noe særlig på han. Men så kommer det tilbake igjen. Det er så slitsomt. Og ofte har jeg bestemt meg for at NÅ ER DET NOK! Også går det bra et lite år, også blir det sånn her igjen. Det er ikke lett! Og jeg elsker samboeren min også. Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg blitt singel for lenge siden. Det er ikke et liv jeg VIL leve. Hadde utvilsomt vært mye lettere for meg, dersom denne xn hadde blitt visket ut av hukommelsen. Og det rareste av alt, er at det er ikke sexen jeg lengter etter. Det er at han holder rundt meg. Klemmer meg. Jeg vil bare møte han og holde rundt han. Trenger ikke å kysse eller ha sex. Hvor snålt er ikke det da?! Det må være noe galt med meg.. Jeg vil bare se han Hi Anonymous poster hash: 76513...61f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #16 Skrevet 23. juni 2016 Han er the one who gothia away. Det er vondt, det er jævlig og det tar lang tid før man kommer over det! Jeg for min del kom over min når jeg traff mannen min. De 10 årene før den tid så hadde jeg sex med han andre uansett hvilket forhold jeg var i... føler med deg! Det går over så lenge du ikke nærer det... Anonymous poster hash: 20f16...32a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #17 Skrevet 23. juni 2016 Han er the one who gothia away. Det er vondt, det er jævlig og det tar lang tid før man kommer over det! Jeg for min del kom over min når jeg traff mannen min. De 10 årene før den tid så hadde jeg sex med han andre uansett hvilket forhold jeg var i... føler med deg! Det går over så lenge du ikke nærer det... Anonymous poster hash: 20f16...32a Men jeg nærer meg jo ikke sånn sett. Har ikke sett han på over 6år (møtte han tilfeldig på byen etter jeg ble sammen med min samboer) Han holdt rundt meg, og prøvde å kysse meg hele kvelden. Jeg holdt meg hard. Han ringte meg også utpå natten. Jeg sa at jeg er i forhold, og at han må finne seg noen andre. Da sa han: "Det finnes bare ei for meg".. Men da hadde jeg bare vært sammen med min samboer i et par år, og var stødig med tanke på utroskap. Tre år etter det igjen, så finner han seg ei dame som han nå er sammen med. Og nå sliter jeg skikkelig. Vil bare treffe han. Kanskje jeg ikke føler det samme bare jeg får sett han, snakket med han, klemt han... Og ja, han er "the one who got away". Jeg har hatt flere nestenforhold tidligere, og da det aldri funka, så var det rett tilbake til han her med en gang. Men jeg har virkelig holdt meg på matta etter jeg traff samboeren min. Jeg har aldri vært utro, og kommer heller aldri til å være utro. Med mindre det er med denne xn. Da klarer jeg nok ikke å holde meg lengre. Nå blir det mye babbel fra meg her, men ingen jeg kan snakke med dette om. Hi Anonymous poster hash: 76513...61f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #18 Skrevet 23. juni 2016 Men jeg nærer meg jo ikke sånn sett. Har ikke sett han på over 6år (møtte han tilfeldig på byen etter jeg ble sammen med min samboer) Han holdt rundt meg, og prøvde å kysse meg hele kvelden. Jeg holdt meg hard. Han ringte meg også utpå natten. Jeg sa at jeg er i forhold, og at han må finne seg noen andre. Da sa han: "Det finnes bare ei for meg".. Men da hadde jeg bare vært sammen med min samboer i et par år, og var stødig med tanke på utroskap. Tre år etter det igjen, så finner han seg ei dame som han nå er sammen med. Og nå sliter jeg skikkelig. Vil bare treffe han. Kanskje jeg ikke føler det samme bare jeg får sett han, snakket med han, klemt han... Og ja, han er "the one who got away". Jeg har hatt flere nestenforhold tidligere, og da det aldri funka, så var det rett tilbake til han her med en gang. Men jeg har virkelig holdt meg på matta etter jeg traff samboeren min. Jeg har aldri vært utro, og kommer heller aldri til å være utro. Med mindre det er med denne xn. Da klarer jeg nok ikke å holde meg lengre. Nå blir det mye babbel fra meg her, men ingen jeg kan snakke med dette om. Hi Anonymous poster hash: 76513...61f Sånn å forstå... nei jeg vet ikke jeg altså. Det jeg gjorde med min var å treffe han én siste gang. Før jeg gifta meg med mannen min. Det skjedde ikke noe, men jeg bestemte meg bare for at nok var nok. Det ER vanskelig, spesielt når man er i et dårlig forhold selv. Jeg beklager at jeg ikke har noe lurt å komme med, men vit at du ikke er alene! Anonymous poster hash: 20f16...32a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #19 Skrevet 23. juni 2016 Sånn å forstå... nei jeg vet ikke jeg altså. Det jeg gjorde med min var å treffe han én siste gang. Før jeg gifta meg med mannen min. Det skjedde ikke noe, men jeg bestemte meg bare for at nok var nok. Det ER vanskelig, spesielt når man er i et dårlig forhold selv. Jeg beklager at jeg ikke har noe lurt å komme med, men vit at du ikke er alene! Anonymous poster hash: 20f16...32a Jeg møtte han faktisk "en siste gang" før jeg ble sammen med samboeren min. Jeg hadde allerede truffet samboeren, men såklart klarte jeg ikke helt å glemme han andre. Men jeg var lei av at det aldri ble noe skikkelig med oss. Bare fram og tbk. Så jeg gikk for samboeren. Jeg var veldig ung (19år) da jeg ble sammen med samboeren. Jeg tenker at dersom jeg hadde møtt xn idag, så hadde vi blitt sammen. Jeg er ikke så lukket følelsesmessig lengre, og han har kanskje blitt flinkere til å kommunisere. Jeg var rett og slett for ung den gangen. Og det var en del aldersforskjell på oss (9år) Men godt å høre at jeg ikke er alene. Jeg fantaserer om at det blir oss to til slutt.. Men får vondt av det også, fordi jeg elsker samboeren min også. Dritt hi Anonymous poster hash: 76513...61f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #20 Skrevet 23. juni 2016 Han kunne jo skrevet full og singel? Haha. Når jeg plutselig får melding fra xer skjønner jeg at de som regel har blitt singel siden sist. Og hva gjorde jeg da jeg ble singel? Jepp, sendte noen meldinger til xer hæhæ. Han ene ble faktisk fornærmet. Anonymous poster hash: a7e4e...851
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #21 Skrevet 23. juni 2016 Jeg møtte han faktisk "en siste gang" før jeg ble sammen med samboeren min. Jeg hadde allerede truffet samboeren, men såklart klarte jeg ikke helt å glemme han andre. Men jeg var lei av at det aldri ble noe skikkelig med oss. Bare fram og tbk. Så jeg gikk for samboeren. Jeg var veldig ung (19år) da jeg ble sammen med samboeren. Jeg tenker at dersom jeg hadde møtt xn idag, så hadde vi blitt sammen. Jeg er ikke så lukket følelsesmessig lengre, og han har kanskje blitt flinkere til å kommunisere. Jeg var rett og slett for ung den gangen. Og det var en del aldersforskjell på oss (9år) Men godt å høre at jeg ikke er alene. Jeg fantaserer om at det blir oss to til slutt.. Men får vondt av det også, fordi jeg elsker samboeren min også. Dritt hi Anonymous poster hash: 76513...61f Noen ganger skulle jeg ønske vi fikk i pose og sekk 🙈 Anonymous poster hash: 5918c...b1a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #22 Skrevet 23. juni 2016 Han kunne jo skrevet full og singel? Haha. Når jeg plutselig får melding fra xer skjønner jeg at de som regel har blitt singel siden sist. Og hva gjorde jeg da jeg ble singel? Jepp, sendte noen meldinger til xer hæhæ. Han ene ble faktisk fornærmet. Anonymous poster hash: a7e4e...851 Men jeg har sagt "nei" til singel-spørsmålet hans i snart åtte år. Og jeg blir heller ikke singel på 3uker. Neste gang han spør, skal jeg si ja. Bare for å se hva han skriver. Om det blir noen neste gang da. Må prøve å holde meg unna. Det er som regel jeg som sender mld først etter han ble sammen med henne. Så han er egentlig ganske flink. Men jeg tenker å gi han noen år til. Han er jo sikkert forelska enda etter bare tre år Kan sende han ei mld når de har vært sammen i åtte år de også, å se hvordan ståa er. hehe- neida, men joda.... Neida...... Bah. hi Anonymous poster hash: 76513...61f
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #23 Skrevet 23. juni 2016 Jeg vet ikke. Er glad i samboeren min også. Vil på en måte ikke miste han heller. Dessuten har vi fått et barn sammen også. Men jeg KLARER bare ikke å glemme denne mannen. Det er grusomt! Etter sååå mange år, tenker jeg fortsatt på han daglig. Du kan umulig skjønne hvordan det er, dersom du ikke har hatt det slik selv. I min "drømmeverden" så hadde jeg aldri truffet min nåværende samboer, også hadde jeg levd med denne andre mannen istede. Men igjen, så vet jeg ikke hvordan vårt forhold hadde blitt etter noen år heller. Jeg kjenner han ikke sååå godt. Jeg har også prøvd og glemme han mange ganger. Og ofte har det kunnet gått 6mnd, der jeg ikke tenker noe særlig på han. Men så kommer det tilbake igjen. Det er så slitsomt. Og ofte har jeg bestemt meg for at NÅ ER DET NOK! Også går det bra et lite år, også blir det sånn her igjen. Det er ikke lett! Og jeg elsker samboeren min også. Hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg blitt singel for lenge siden. Det er ikke et liv jeg VIL leve. Hadde utvilsomt vært mye lettere for meg, dersom denne xn hadde blitt visket ut av hukommelsen. Og det rareste av alt, er at det er ikke sexen jeg lengter etter. Det er at han holder rundt meg. Klemmer meg. Jeg vil bare møte han og holde rundt han. Trenger ikke å kysse eller ha sex. Hvor snålt er ikke det da?! Det må være noe galt med meg.. Jeg vil bare se han Hi Anonymous poster hash: 76513...61f Når du stadig tar kontakt med ham, da tillater du ikke deg selv å glemme ham. Overskriften din viser at du vil ha den andre mannen, at du ikke respekterer det forholdet han er i eller hans forlovede. Du vil "kapre" ham. Men du vil heller ikke gjøre det slutt med samboeren din. Nå vil du bare møte ham. Hva vil du egentlig? Vil du forbli i forholdet til samboeren og far til ditt barn? Eller vil du gjøre det slutt med samboeren fordi forholdet ikke fungerer? Den andre mannen er i et forhold som ser ut til å fungere, likevel vil du kapre ham. Det høres ikke så veldig ut som kjærlighet i mine ører. Om du likevel ødelegger livet ditt pga. tanker om denne mannen, så får du høre om han vil møte deg, da... Men er du egentlig klar til det? Vil samboeren din tilgi deg det hvis han finner ut av det? Er du villig til å miste samboeren? Hva om du finner ut at du ikke har riktige følelser for den andre mannen, men han vil ha deg og går inn for å ødelegge forholdet ditt til samboeren din? Eller hva om det er motsatt, han har ingen følelser for deg utover seksuell tiltrekning og vil fortsette hos sin forlovede, mens du finner ut at du elsker ham? Hva gjør du da? Går tilbake til forholdet til samboeren din og ødelegger begges liv med å være misfornøyd? Eller hva om du og den andre mannen begge dropper samboer/forlovede, flytter sammen, involverer barn, og så finner ut at det ikke er noe å bygge på likevel? Vil det være verdt det? Selvfølgelig kan det også skje at det er ekte kjærlighet mellom dere og dere lever lykkelig resten av livet.... men hvor stor er sjansen for det? Rydd opp i det forholdet du er i. Du må ta et valg, enten vil du gjøre det du kan for å redde forholdet til samboeren, eller så går du fra ham. Å begynne å rote med han andre når du sier du er villig til å være utro med ham, det er bare råttent gjort. Og er du villig til det når du er i et forhold så mister trolig den andre mannen all respekt for deg. Så hva vil du egentlig? Anonymous poster hash: b80ac...273
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #24 Skrevet 23. juni 2016 Men jeg har sagt "nei" til singel-spørsmålet hans i snart åtte år. Og jeg blir heller ikke singel på 3uker. Neste gang han spør, skal jeg si ja. Bare for å se hva han skriver. Om det blir noen neste gang da. Må prøve å holde meg unna. Det er som regel jeg som sender mld først etter han ble sammen med henne. Så han er egentlig ganske flink. Men jeg tenker å gi han noen år til. Han er jo sikkert forelska enda etter bare tre år Kan sende han ei mld når de har vært sammen i åtte år de også, å se hvordan ståa er. hehe- neida, men joda.... Neida...... Bah. hi Anonymous poster hash: 76513...61f Hvcorfor driver du å sender han melding samtidig som du forteller han at du er opptatt? Det betyr vel bare at det er oppmerksomheten du liker? Anonymous poster hash: 986a6...c93
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2016 #25 Skrevet 23. juni 2016 Men jeg har sagt "nei" til singel-spørsmålet hans i snart åtte år. Og jeg blir heller ikke singel på 3uker. Neste gang han spør, skal jeg si ja. Bare for å se hva han skriver. Om det blir noen neste gang da. Må prøve å holde meg unna. Det er som regel jeg som sender mld først etter han ble sammen med henne. Så han er egentlig ganske flink. Men jeg tenker å gi han noen år til. Han er jo sikkert forelska enda etter bare tre år Kan sende han ei mld når de har vært sammen i åtte år de også, å se hvordan ståa er. hehe- neida, men joda.... Neida...... Bah. hi Anonymous poster hash: 76513...61f Så du skal prøve deg igjen om noen år etter at de har giftet seg og fått barn sammen?! Vær så snill å enten gå ordentlig inn for å få ham nå, eller gi slipp på ham en gang for alle! Ikke vær feig og ødelegg for barn i fremtiden! Anonymous poster hash: 2dc89...872
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå