GÃ¥ til innhold

USB stikkontakt??😳

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er sikkert veldig praktisk. Men jeg tror ikke usb2, som vi har nå, kommer til å vare så mye lenger. Usb3 har begynt å komme, og selv om kanskje det ikke blir den nye standarden, så vil jeg tro det snart (1-2år) kommer en ny standard.

En som er litt mindre sårbar og som kan brukes begge veier (altså ikke ledningen, men selve pluggen), evt rund. For å minimere skadene i kontaktpunktene.

Anonymous poster hash: 6698f...7ea

Er ikke noen stor jobb å bytte ut en stikkontakt. Enkelt å bytte ut senere hvis man vil. Vi har ikke slike, siden vi lader alt gjennom pc'ene, men hvis vi hadde brukt mye ladere i veggkontaktene, hadde vi helt sikkert installert noen slike. Det ser jo mye ryddigere ut.

Annonse

Vi har en sånn med spennningsbeskyttelse til å sette i kontakten fra biltema tror jeg det er. Plass til fire ledninger i den. Går fint å lade mobiler og slikt i, men ikke f.eks kamera. Blir mye brukt og det er også den vi tar med oss når vi skal på tur. Tar da med oss ledningene og den "klumpen" og kan lade flere ting på en kontakt.

Anonymous poster hash: 4b9f7...497

Med slike kontakter så blir det som om laderen aldri blir tatt ut. Jeg drar alltid laderen ut etter meg. Redd for brann. Sikkert bare jeg som er overhysterisk, men, nei, slike kontakter ønsker ikke jeg.

Anonymous poster hash: fa034...93f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...