Gå til innhold

Sandaler: Viking vs superfit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best? Viking er dyrest, men har fungert bra for oss. Virker som superfit har fått veldig gode sko de også. Hva bruker barna deres?

Anonymous poster hash: f8f74...b65

Skrevet

Viking passer de med brede føtter, superfit de med smale.

Skrevet

Har ikkje prøvd sandalane til sf, men eine ungen brukar nesten berre superfit, og den andre Viking, pga første er smal og andre er brei. Vart faktisk send skolaus frå ein skobutikk med beskjed om å gå til konkurrenten, fordi dei førte superfit.

Skrevet

Viking= gnagsår hos oss.

Vi har brukt teva og keen.

Anonymous poster hash: 90e6f...d71
Skrevet

Viking passer de med brede føtter, superfit de med smale.

Jeg har helt motsatt erfaring. Her er viking små i str og superforbruker store. Men jeg synes begge er gode merker. Hadde superforbruker som hovedsko i vinter til 5åringen og de var alltid tørre og varme.

Skrevet

Mine barn har brede føtter og passer best i viking (både sandaler, vintersko og joggesko)!

Har prøvd superfit og de var smalere i modellen!

Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring. Her er viking små i str og superforbruker store. Men jeg synes begge er gode merker. Hadde superforbruker som hovedsko i vinter til 5åringen og de var alltid tørre og varme.

Det stemmer det. Viking er ganske små i str, men de er breie. Superfit sine er større i str (lengre), men smalere.

Skrevet

Det stemmer det. Viking er ganske små i str, men de er breie. Superfit sine er større i str (lengre), men smalere.

Superforbruker!!! :legrine: :legrine:  Så ikke det før nå, er hysterisk av og til med disse autokorrekturene!

Skrevet

Her fikk frøkna gnagsår av Viking sine sandaler. Hun har hatt Viking sko i alle år, men det er kun sandalene hun har fått gnagsår av. Er kjempefornøyd med sandalene fra Timberland, spesielt de med lukket tå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...