Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Jeg trenger ny fastlege, ser at Martin Løwe Skas stort sett får gode tilbakemeldinger på legelisten.no. Ser ut som om han er i permisjon et år og at Marit Lied skal være vikar for ham. Dette er på Nesbru Legesenter. Noen som har erfaring med noen av dem? Anonymous poster hash: a0232...ef2
Kakao1234 Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Hvis du ikke synes det blir for langt unna, så kan jeg virkelig anbefale Anne Margrethe Jakobsen på Bekkestua. Er jo ikke i Asker, men jeg har også flyttet fra Bærum men beholdt henne som fastlege! 😃
Gemini77 Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Har ikke kjennskap til legene men til legesenteret da dette er legesenteret til barna. Jeg personlig anbefaler ikke Nesbru legesenter da det nesten alltid er kaos der. Ikke kan man ringe inn om morgenen for nødtime, men møte opp og ta kølapp. Syns det er er herk. I tillegg er de alltid forsinket, og jeg har vel enda til gode å møte fastlegen til barna. Får alltid vikarer.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Har ikke kjennskap til legene men til legesenteret da dette er legesenteret til barna. Jeg personlig anbefaler ikke Nesbru legesenter da det nesten alltid er kaos der. Ikke kan man ringe inn om morgenen for nødtime, men møte opp og ta kølapp. Syns det er er herk. I tillegg er de alltid forsinket, og jeg har vel enda til gode å møte fastlegen til barna. Får alltid vikarer. Hm... hørtes ikke helt bra ut. Fikk litt "rotete" inntrykk av hjemmesiden deres, at det er mange som jobber deltid og at det er en del vikarbruk. Har fått anbefalt en annen visstnok veldig dyktig lege i Asker, men hun har fulle lister, og det er ingen som foreløpig har byttet henne bort fikk jeg høre på legekontoret, så det blir nok vanskelig å komme til henne. Takk for tilbakemeldingen - det er så viktig å finne riktig lege Anonymous poster hash: a0232...ef2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Hvis du ikke synes det blir for langt unna, så kan jeg virkelig anbefale Anne Margrethe Jakobsen på Bekkestua. Er jo ikke i Asker, men jeg har også flyttet fra Bærum men beholdt henne som fastlege! Takk for svar Så på henne på legelisten.no og ser at hun bare får gode tilbakemeldinger, selv om den siste er skrevet for et år siden. I utgangspunktet trenger jeg en lege som ligger litt nærmere, men er villig til å reise om hun virkelig er så god. Hvordan er hun mtp. å henvise videre og følge opp henvisninger, vet du noe om det? Anonymous poster hash: a0232...ef2
Kakao1234 Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Takk for svar Så på henne på legelisten.no og ser at hun bare får gode tilbakemeldinger, selv om den siste er skrevet for et år siden. I utgangspunktet trenger jeg en lege som ligger litt nærmere, men er villig til å reise om hun virkelig er så god. Hvordan er hun mtp. å henvise videre og følge opp henvisninger, vet du noe om det? Anonymous poster hash: a0232...ef2 Hun har vært helt suveren! Har fått henvisninger til privat gynekolog og sånne ting, men har ikke noen erfaring med andre typer henvisninger. Har aldri møtt på vikar, hun er "aldri" syk, kjenner meg/oss igjen likevel om det er lenge siden sist jeg har vært der, husker sykehistorie osv. I forbindelse med risikosvangerskap har hun henvist til ekstra oppfølging på sykehus.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Hun har vært helt suveren! Har fått henvisninger til privat gynekolog og sånne ting, men har ikke noen erfaring med andre typer henvisninger. Har aldri møtt på vikar, hun er "aldri" syk, kjenner meg/oss igjen likevel om det er lenge siden sist jeg har vært der, husker sykehistorie osv. I forbindelse med risikosvangerskap har hun henvist til ekstra oppfølging på sykehus. Høres jo bra ut Vurderer å sjanse på henne. Sjekket legelisten og har også ringt legekontoret og snakket med legesekretæren. Takk for tips Skal sove på det og se om jeg bytter i morgen. Om andre har innspill om leger i Asker, så setter jeg pris på flere svar også Anonymous poster hash: a0232...ef2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Hei, er dessverre enig at Nesbru legesenter er kaos, og at du må ha med deg (måtte i allefall før) syke barn tidlig om morgenen for å trekke kølapp er bare elendig. Selv brukte jeg asker legesenter/het det torvet? Var veldig fornøyd med Cathrine Eriksen, og det vet jeg flere også var. Kan anbefale henne dersom hun har noe ledig. Anonymous poster hash: 82f64...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå