Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Skrevet 22. juni 2016 Det blir så flekkete og fælt. Glassene ser heller ikke bra ut. Hva gjør jeg feil? Leste jeg ikke skulle ha salt i, men kanskje jeg bør gjøre det? My kalk i vannet her. Anonymous poster hash: fa7ec...46c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #2 Skrevet 22. juni 2016 Har du i glansemiddel, da? Det bør du. Og sjekke hvordan du setter/legger bestikket og glassene i maskinen. Stappfull maskin gir ofte litt dårligere resultat. Anonymous poster hash: 899ec...055
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #3 Skrevet 22. juni 2016 Glansemiddel har jeg sikkert glemt ja. Men bestikket står fint i kurven sin (ikke for fult) og glassene har god plass. Men jeg skal prøve med Glansemiddel og se om det blir bedre da. Takk skal du ha Anonymous poster hash: fa7ec...46c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #4 Skrevet 22. juni 2016 Sjekk om du bør vaske rista/filteret. Er dette fullt av fettrester, så blir det ikke skikkelig rent. Anonymous poster hash: 00e8a...55b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #5 Skrevet 22. juni 2016 Du skrev ikke hvordan stygt det ble, men hvis glassene blir matte er det ikke oppvask maskinen. Da er det hvordan du oppbevarer de i skapet. Glass skal ikke oppbevares opp ned, da kan det oppstå glasspest som gir en matt overflate. Dette er ikke mulig å gjøre om på, glassene er slik for alltid. Får bestikket brune flekker er det rester av egg i maskinen. Tas flekkene raskt kan de gnis av med en skurkerem, som f.eks Jif. Det er derfor viktig å skylle bestikk hvis det skal stå en stund før vask. Er ikke bare ren egg, men egg som tilsetning også. Anonymous poster hash: 41880...c5d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #6 Skrevet 22. juni 2016 Oppvaskmaskina er helt ny så det skal ikke være rester noen plass enda iallefall. Er veldig nøye med og skylle ting før jeg setter det inn også. Mannen er (var) noe sløvere, men skyller alltid av nå etter vi fikk den nye. Glassene står også den veien de skal stå, men noen av de er i par så det spørs om jeg bør skille de? Når jeg skrev at bestikket blir stygt så mente jeg at der blir skjoldete og flekkete. Det ser veldig udelikat ut. Man ser det er rent men det er liksom ikke blankt og fint om dere skjønner hva jeg mener. Litt kronglete på å forklare. Hi Anonymous poster hash: fa7ec...46c
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #7 Skrevet 22. juni 2016 Jeg tror du kommer langt med å prøve glansemiddel. Anonymous poster hash: c32eb...748
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #8 Skrevet 22. juni 2016 Glansemiddel skal prøves nå så da håper jeg på et bedre resultat. Takk damer 😀 Anonymous poster hash: fa7ec...46c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå