Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #1 Del Skrevet 22. juni 2016 Fant nettopp ut jeg skal ha nummer tre....Et gedigent sjokk for meg som nærmer meg 40 og har to store barn fra før. Må si jeg fortsatt er ganske deprimert da jeg følte jeg var veldig ferdig med barn, og sjokket ble ikke noe mindre da jeg har blitt gravid med full prevensjon. Er det flere som skal ha en attpåklatt eller som har erfaring med å bli uplanlagt gravid? Anonymous poster hash: c8ce2...c78 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281156-uplanlagt-gravid-og-i-sjokk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke - mamma til 3 Skrevet 22. juni 2016 #2 Del Skrevet 22. juni 2016 Jeg hører egentlig til i 3 trimester, men svarer deg allikevel jeg er "bare" 34, men er nå rett over 30 uker på vei med en etterlengta attpåklatt. Vi har 2 store barn fra før, begge to går på skolen. Vi skulle egentlig ikke ha flere, men så ombestemte mannen seg da minste begynte på skolen jeg var lenge i tvil, men kom frem til at jeg kanskje kom til å angre om vi ikke fikk en til... Veien ble en del lengre enn vi hadde tenkt, men nå gleder vi oss. Fordelen med å få en attpåklatt er jo at man har 2 gode hjelpere i de 2 store, og våre 2 har vært gull verdt siden jeg har vært mye dårlig (kvalm til uke 20, bekkenløsning fra uke 12), og de er så store at de kan gjøre husarbeid Jeg og du har jo hatt litt forskjellige utgangspunkt siden dette er et planlagt barn, men jeg tenker at du bør ringe lege eller jordmor og be om å få en samtale i forhold til at du skriver at du er ganske deprimert. Da kan det være godt å få snakke med en profesjonell og sortert litt tanker. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281156-uplanlagt-gravid-og-i-sjokk/#findComment-147960786 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2016 #3 Del Skrevet 24. juni 2016 Jeg hører egentlig til i 3 trimester, men svarer deg allikevel jeg er "bare" 34, men er nå rett over 30 uker på vei med en etterlengta attpåklatt. Vi har 2 store barn fra før, begge to går på skolen. Vi skulle egentlig ikke ha flere, men så ombestemte mannen seg da minste begynte på skolen jeg var lenge i tvil, men kom frem til at jeg kanskje kom til å angre om vi ikke fikk en til... Veien ble en del lengre enn vi hadde tenkt, men nå gleder vi oss. Fordelen med å få en attpåklatt er jo at man har 2 gode hjelpere i de 2 store, og våre 2 har vært gull verdt siden jeg har vært mye dårlig (kvalm til uke 20, bekkenløsning fra uke 12), og de er så store at de kan gjøre husarbeid Jeg og du har jo hatt litt forskjellige utgangspunkt siden dette er et planlagt barn, men jeg tenker at du bør ringe lege eller jordmor og be om å få en samtale i forhold til at du skriver at du er ganske deprimert. Da kan det være godt å få snakke med en profesjonell og sortert litt tanker. Jeg hører egentlig til i 3 trimester, men svarer deg allikevel jeg er "bare" 34, men er nå rett over 30 uker på vei med en etterlengta attpåklatt. Vi har 2 store barn fra før, begge to går på skolen. Vi skulle egentlig ikke ha flere, men så ombestemte mannen seg da minste begynte på skolen jeg var lenge i tvil, men kom frem til at jeg kanskje kom til å angre om vi ikke fikk en til... Veien ble en del lengre enn vi hadde tenkt, men nå gleder vi oss. Fordelen med å få en attpåklatt er jo at man har 2 gode hjelpere i de 2 store, og våre 2 har vært gull verdt siden jeg har vært mye dårlig (kvalm til uke 20, bekkenløsning fra uke 12), og de er så store at de kan gjøre husarbeid Jeg og du har jo hatt litt forskjellige utgangspunkt siden dette er et planlagt barn, men jeg tenker at du bør ringe lege eller jordmor og be om å få en samtale i forhold til at du skriver at du er ganske deprimert. Da kan det være godt å få snakke med en profesjonell og sortert litt tanker. Takk for oppmuntrende ord, det trengte jeg! Anonymous poster hash: c8ce2...c78 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281156-uplanlagt-gravid-og-i-sjokk/#findComment-147963307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå