Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #1 Skrevet 21. juni 2016 Aner ikke hvor jeg handler lenger eller hva som er "passende" i et bryllup 🙈 har så lyst å gjøre mannen min stolt over meg når vi skal i bryllup. Jeg får altfor liten tid til å ordne meg bare for han stakkars.. Jeg er i begynnelsen av 30 årene. Lite former, ganske rett figur. Mine fordeler et smal midje... Er ca en medium. Håper noen har noen bra tips til meg☺️ Anonymous poster hash: d2ad1...e48
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #2 Skrevet 21. juni 2016 Hvor bor du da? Så en nydelig selskapskjole i marineblått på en kjøpe-selge side på Facebook nå ikveld😊 Anonymous poster hash: 886a9...c24
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #3 Skrevet 21. juni 2016 Jeg bor i elverum ☺️ Anonymous poster hash: d2ad1...e48
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #4 Skrevet 21. juni 2016 Dytt😊 Anonymous poster hash: d2ad1...e48
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #5 Skrevet 21. juni 2016 Lange kjoler (maxikjoler) i kategorien festkjole - masse forskjellig flott i flere prisklasser hos Nelly.com og Zalando Ellers kan du bestille fra Mango. Coast har masse fine kjoler om det er en slik butikk i Hamar (så du bodde i Elverum), og brudesalongene pleier også ha noe selskapskjoler. Anonymous poster hash: 3b435...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå