Gå til innhold

Hvor mange såpeflasker har du i dusjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En sjampo og en balsam. Hva mer skulle vi trenge?

Anonymous poster hash: 03501...5e6

Såpe til kroppen?

Anonymous poster hash: 74ea0...ff6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har naturell shampoo, han har dobbeldusj(æsj), lano, degreve intimsåpe og en balsam.

Anonymous poster hash: 02121...d37

Skrevet

Dusjsåpe

Clinique ansiktsrens (min datter bruker)

Og så bruker jeg og jentene samme sjampo og balsam, type define fra nærbutikken.

Nå må dere kutte ut å bruke så mye intimsåpe, ikke bra for underlivet. Bruk masse vann i stedet. Asan er visstnok verstingen, ifølge gynekologen min.

Anonymous poster hash: b873b...6a3

Skrevet

Mannen:

sjampo

dusjsåpe

Meg:

Sjampo

Balsam

En dusjsåpe jeg bruker vis jeg dusjer på kvelden,

og en dusjsåpe vis jeg dusjer på morningen 😜😂☺ føler den ene er frisk og oppkvikkende og den andre avslappende.

Så da blir de vel 6 flasker til sammens.

Anonymous poster hash: f16ce...2de

Skrevet

Akkurat nå har vi 11, men det litt fordi det holder på å gå tomt i noen flasker og jeg har satt inn fulle. Har vanligvis to dusjsåper, en intimvask, ansiktsvask og shampo + balsam.

Anonymous poster hash: 40ddc...844
Skrevet

Jeg har sjampo, dusj og intimsåpe. Han har 1 halvfull og 6 tomme dobbeldusj stående på rekke og rad😜Har tenkt å se hvor lenge han har tenkt å la de stå der,-mulig han tror det er pant på dem😂

Anonymous poster hash: 05416...6fd

Skrevet

Dusjsåpe

Clinique ansiktsrens (min datter bruker)

Og så bruker jeg og jentene samme sjampo og balsam, type define fra nærbutikken.

Nå må dere kutte ut å bruke så mye intimsåpe, ikke bra for underlivet. Bruk masse vann i stedet. Asan er visstnok verstingen, ifølge gynekologen min.

Anonymous poster hash: b873b...6a3

Ser ikke noe galt i å bruke intimsåpe så lenge man bruker det utvendig og ikke dynker hele dåsa og spyler oppi med dusjhodet etterpå😜

Anonymous poster hash: 05416...6fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...