Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #26 Skrevet 21. juni 2016 Mer, mer! Dette var hysterisk morsomt. All sympati til dere som sliter med slike mennesker rundt dere. Anonymous poster hash: d6b1c...d45 Haha... Jeg har mange jeg altså, MAGDA blir tross alt mast på hele tiden... Anonymous poster hash: 650d0...4dd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #27 Skrevet 21. juni 2016 hahaha... nå fikk jeg meg en god latter men hvor kommer navet MAGDA fra? Blei nyskjerrig Anonymous poster hash: db275...494
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #28 Skrevet 21. juni 2016 hahaha... nå fikk jeg meg en god latter men hvor kommer navet MAGDA fra? Blei nyskjerrig Anonymous poster hash: db275...494 Hahah, jeg vet ikke, også med caps da 😂 Det ble liksom bare sånn! Mvh MAGDA Anonymous poster hash: 650d0...4dd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #29 Skrevet 21. juni 2016 Har du svigermor som nabo?! 😳😳 Stakkars deg.. Ææ, fins det flere svigermødre som er slik?? Desverre er min svigermor min nabo... 😳😳 Anonymous poster hash: b7ef3...5c4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #30 Skrevet 21. juni 2016 Fy faen de må jo være adskilt ved fødsel!! haha, skrekk og gru - jeg trodde min tidligere nabo var one of a piece, men det er tydeligvis flere Husker godt når vi satt ved kveldstid på stua og plutselig poppet nabokjærringa opp i stuevinduet. Hun bare lurte på hva vi gjorde... hjelpes! Anonymous poster hash: 04ffd...343 Poppa opp i stuevinduet?? 😳😳 Forøvrig har jeg samme problem med svigermor som nabo, umulig å gå ut i hagen uten at hun kommer og skal være sammen eller snakke evt komme med "gode råd" ang oppdragelse av barna.... 🙈🙈 Anonymous poster hash: b7ef3...5c4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #31 Skrevet 21. juni 2016 Nabo: MAGDA skal du ha besøk hele uken M: skal ha besøk ja N: hvor skal de parkere M: på min andre plass du ofte bruker HELENA N: MAGDA jeg får gjester. Skal de stå langs gjerdet M: vet ikke hvor de skal stå men de skal ikke stå på min, ikke du heller N: jeg står der når du ikke er her. Før du ble syk sto jeg der hele tiden M: ja N: javel MAGDA. Men da parkerer besøket mitt bak deg M: nei jeg må få rygget N: vi skal drikke alkohol M: jeg må gå nå N: kommer det en mann på besøk????? M: hade N: eller venninnen? M: ja N: jaha......... Anonymous poster hash: 650d0...4dd
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #32 Skrevet 21. juni 2016 Wow! Hun mangler enten antenner, eller en diagnose.... Mulig diagnosen er der for alt vi vet, men... Du må nok bare innse at hun er slik, hi. Anonymous poster hash: aebc8...823
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #33 Skrevet 21. juni 2016 Jeg ler så jeg griner! Jeg har bare en nabo-drittbikkje jeg, men skal virkelig ikke klage! Så lenge han ikke roper på Magda, så er det sikkert ikke så gale :legrine: Anonymous poster hash: e7ea9...8b8
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #34 Skrevet 21. juni 2016 Sitter her på trappa Venter på a Magda Eeey.. Eeey Sitter her på trappa Venter på a Magda Eeey.. Je blir fort fortvile, ætte lett å smile Nå får a jammen komma, kaster meg i glomma... Eey.. (Fritt etter Vazelina) Anonymous poster hash: 10bb8...7b8
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2016 #35 Skrevet 22. juni 2016 Så lenge han ikke roper på Magda, så er det sikkert ikke så gale :legrine: Anonymous poster hash: e7ea9...8b8 Haha:) Anonymous poster hash: 650d0...4dd
FrøkenB Skrevet 22. juni 2016 #36 Skrevet 22. juni 2016 Ææ, fins det flere svigermødre som er slik?? Desverre er min svigermor min nabo... 😳😳 Anonymous poster hash: b7ef3...5c4 Åjaada, de finnes! Hun er ikke naboen vår, men bor ikke så langt unna, så det tar ikke lang tid å komme seg hit.. Da gjerne ved tilfeldigvis å sykle eller gå forbi, fordi det er så fint å variere litt på... Selv om det betyr en omvei! (Og fordi hun lurer på hva vi driver med!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå