Gå til innhold

NABOEN IRRITERER MEG

Anbefalte innlegg

Naboen min er SYKT nysgjerrig og slitsom. Hvis vi møtes i oppkjørselen skal hun alltid spørre om en hel masse ting. Stort sett greit, men hun forstår liksom aldri når jeg har tid og ikke, og om jeg er i telefonen driter hun i, spør like frekt om det meste.

I dag holdt jeg seriøst på å klikke.

Hun: HEIIIIII MAGDA

jeg: hei hei, (setter meg i bilen)

Hun: Ja jeg hørte du skulle på bilferie

Jeg: ja det stemmer, men jeg må kjøre nå, skal til legen, har migrene

Hun: hvor lenge blir du borte? Hvor skal dere? Skal dere på hytte? Hotell?

Jeg: du vi kan sikkert snakke om det etterpå jeg må dra nå

Hun: jeg visste ikke at der skulle på ferie med bilen

Jeg: Hehe jo, men jeg MÅ kjøre nå(forsøker å lukke døra, men hun åpner den faen meg)

Hun: skal dere reise med noen? Tidlig på dagen?

Jeg: jeg MÅ GÅ NÅ JEG HAR VONDT I HODET

hun: okei men kom til meg etterpå

Dett skjer SÅ MANGE GANGER I LØPET AV UKA AT JEG DREPER HENNE SNART

Anonymous poster hash: 650d0...4dd

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281071-naboen-irriterer-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fight fire with fire! Ding på ved midnatt og fritt henne ut om neste års middagsplaner, ferie, Donald Trump og jordens bane rundt sola. Gjenta kl 06.30, inviter deg selv på kaffe og fyr løs!

Anonymous poster hash: 10bb8...7b8

Hahahah.... Jeg har forsøkt noe lignende, kom på døren der lovlig sent i desperasjon. Hun spurte om jeg ville komme inn på kaffe. Sa at beklager men jeg har ikke barnevakt, trenger bare sukker. Åja. Ti min etterpå? Hun kom til meg. Sto med foten i døra

Haha, har hun ikke sosiale antenner. Kanskje derfor hun er desperat etter å prate med deg, for ingen andre orker. En som trenger seg på i tide og utide er slitsomt

Anonymous poster hash: 1c071...90c

Typisk at jeg er MAGDA som tiltrekker seg gale folk

Annonse

Sånn er min nabo også. Holder på å klikke når jeg ser henne, og går store omveier for og om mulig unngå å gå på henne. Virker som hun passer meg opp, for hun er nesten umulig å unngå... og så NYSGJERRIG!

Anonymous poster hash: c9aa5...7cf

Sånn er min nabo også. Holder på å klikke når jeg ser henne, og går store omveier for og om mulig unngå å gå på henne. Virker som hun passer meg opp, for hun er nesten umulig å unngå... og så NYSGJERRIG!

Anonymous poster hash: c9aa5...7cf

Faen, JA!!! Jeg blir helt dårlig!!! Jeg møtte henne på butikken forleden

N: MAGDA!!! Er du her

M: ja hei hei

N: var ikke du i Sverige for en uke siden MAGDA

M: jo men jeg trenger litt melk og brød

N: derfor har jeg sluttet å dra til Sverige, for jeg handler allikevel her og bruker masse masse penger både der og her

M: ja.. Ser den

N: jeg ber folk ta med røyk for meg jeg

M: jeg er i telefonen

N: ja men du hvor har du kjøpt den gressklipperen din

M: på Maxbo men du jeg er i telefonen

N: si ifra om du skal til Sverige da!

M: ja men det blir ikke på en stund

N: men MAGDA

M: jeg er i telefonen!!!!!

N: OK, er det Xxx? hun venninna di

M: ja men jeg MÅ NESTEN SNAKKE I TELEFONEN NÅ

N: dere snakker mye i telefonen

M: ja ha deeee

Svar "vet ikke" på hvert eneste spørsmål. Konsekvent. Pleier å gå over.

Anonymous poster hash: 176ac...be8

Uff, tør egentlig ikke tenke på konsekvensen av dette... Ser for meg noe sånn

Hun: har du noe peiling på dyrking av løk, hva gjør du med løk

Meg: vet ikke

To dager etterpå skjer sikkert dett:

MAGDAAAAAAA!!! Jeg har lest om løk..

Jeg hadde en slik "venninne". Fryktelig slitsomt.

Jeg faset hun sakte, men sikkert ut. Unngikk hun når jeg kunne, reiste til en annen butikk om bilen sto på utsiden, gikk omveier, sperret hun på sosiale medier og svarte ikke telefonen.

Etter ca ett halv år tok hun hintet. I 5 år nå så har hun gått rett forbi meg uten og si hei. Hun går nå omveier for å ikke møte meg.

Så deilig. Hun var utrolig slitsom.

Annonse

Jeg hadde en slik "venninne". Fryktelig slitsomt.

Jeg faset hun sakte, men sikkert ut. Unngikk hun når jeg kunne, reiste til en annen butikk om bilen sto på utsiden, gikk omveier, sperret hun på sosiale medier og svarte ikke telefonen.

Etter ca ett halv år tok hun hintet. I 5 år nå så har hun gått rett forbi meg uten og si hei. Hun går nå omveier for å ikke møte meg.

Så deilig. Hun var utrolig slitsom.

Vi er ikke venner, da hadde jeg nok drept meg selv

Men... Hva taper dere på å være kort og frekk tilbake? Har møtt noen sånne på min vei, og jeg klarer ikke svare med et smil dersom noen irriterer vettet av meg. Svarer veldig kort og avvisende; "beklager, har ikke tid" og rett og slett bare gå? I eksempelet ditt når du setter deg i bilen og hun fortsetter samtalen hadde jeg ikke svart, bare lukket døren og dratt. Spiller det noen rolle om hun blir sur? Høres ut som om hun vil være en befrielse å bli kvitt!

Men... Hva taper dere på å være kort og frekk tilbake? Har møtt noen sånne på min vei, og jeg klarer ikke svare med et smil dersom noen irriterer vettet av meg. Svarer veldig kort og avvisende; "beklager, har ikke tid" og rett og slett bare gå? I eksempelet ditt når du setter deg i bilen og hun fortsetter samtalen hadde jeg ikke svart, bare lukket døren og dratt. Spiller det noen rolle om hun blir sur? Høres ut som om hun vil være en befrielse å bli kvitt!

Haha, huff, men jeg liker henne jo, hun er jo som sagt grei, men hun virkelig forstår ikke sin besøkstid. Jeg sto med en unge på armen og en som spøy og hun bare kommer inn hit vet du, og jeg sier hei?????

Uff ja MAGDA (takker ordboka for ar det navnet aldri vil bli normalt igjen), jeg husker da datteren min var liten, jeg var så sliten, hun satte fingermerker overalt.

OK sa jeg. Mens jeg tørka spy.

'Ja du bør lære barna å rydde'

Jeg bare ja, ja, med tiden ja

'Jeg kan sikkert rydde litt her jeg'

'Jeg er opptatt med noe spy her jeg'

'Går på verandaen og ta er en røyk mens jeg venter på deg jeg'

😳

Dette høres ut som en tidligere nabo av meg. Hvis du bor ved siden av en liten by og stedsnavnet på den lille plassen begynner på B**** anbefaler jeg deg å flytte. Det gjorde vi ettersom det ikke var til å holde ut. Det var umulig å være ute i hagen med barna ettersom hun kom konstant og nærmest dyttet meg til siden fordi HUN skulle leke med barna.. 

Anonymous poster hash: 04ffd...343

Dette høres ut som en tidligere nabo av meg. Hvis du bor ved siden av en liten by og stedsnavnet på den lille plassen begynner på B**** anbefaler jeg deg å flytte. Det gjorde vi ettersom det ikke var til å holde ut. Det var umulig å være ute i hagen med barna ettersom hun kom konstant og nærmest dyttet meg til siden fordi HUN skulle leke med barna..

Haha, bor ikke der nei, kanskje hun er i familie med henne?

Jeg var sykemeldt fra jobb en stund, da var det veldig slitsomt

To uker inn i sykemeldingen skulle jeg til legen på et møte

N: Hei MAGDA jobber du ikk på Xxx mer

M: jo jeg r syk

N: uff har du vært syk så lenge, hva sier jobben til det da

M: det går fint det

N: ja jeg ser du er hjemme hele dagen

M: jeg må dra nå hade

Haha, bor ikke der nei, kanskje hun er i familie med henne?

Jeg var sykemeldt fra jobb en stund, da var det veldig slitsomt

To uker inn i sykemeldingen skulle jeg til legen på et møte

N: Hei MAGDA jobber du ikk på Xxx mer

M: jo jeg r syk

N: uff har du vært syk så lenge, hva sier jobben til det da

M: det går fint det

N: ja jeg ser du er hjemme hele dagen

M: jeg må dra nå hade

Fy faen de må jo være adskilt ved fødsel!! haha, skrekk og gru - jeg trodde min tidligere nabo var one of a piece, men det er tydeligvis flere :)

Husker godt når vi satt ved kveldstid på stua og plutselig poppet nabokjærringa opp i stuevinduet. Hun bare lurte på hva vi gjorde... hjelpes!

Da jeg bodde hjemme hadde vi en dame rett over gata. Hver gang vi skulle kjøre avgårde løp vi nesten inn i bilen og spola ut av innkjørselen, for hun kom løpende med veska nesten hver gang og spurte om vi kunne kjøre henne til butikken eller byen 😂

Anonymous poster hash: 3c398...6ef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...