Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I mitt forrige svangerskap måtte jeg ha salt lakris og senere saftis (kun 1 type).

Nå må jeg bare ha New energy sjokoladen. Har aldri brydd meg om denne sjokoladen før men nå smugkjøper og spiser jeg den hver dag på vei hjem fra jobb. Sist fikk jeg ikke dilla på noe Før halvveis i svangerskapet. Nå er jeg bare i uke 6.

Hva med dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281054-har-dere-noe-dere-bare-m%C3%A5-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vann med isbiter!akkurat sånn som sist.. Helt til slutten. Forrige svangerskap hadde jeg isbitmaskin, men den ble ødelagt 😩 Så nå hamstrer jeg inn sånne pakker:p må skaffe meg isbitformer..egentlig bare det jeg MÅ ha akkurat nå.

Det har variert gjennom svangerskapet. Akkurat nå spiser jeg 3-5 saft-is hver eneste dag. Er 35+5, og kommer vel til å rekke 100 is til før baby kommer. ;)

Anonymous poster hash: 697ca...386

Haha jeg hadde også dilla på det i forrige svangerskap. Spiste hvertfall en 10 pak hver dag. Det rare var at det var hele perioden jeg fullammet også. Så fort baby begynte å få annen føde(etter ca 6 mnd ) fikk jeg totalt avsky for saftis.

Jeg har ingenting enda. Forrige gang gikk det unna mye melk og havregryn. Ville helst bare ha hvit fisk til middag. Og rema 1000 sin iste med sitron når jeg var kvalm. Den er ikke favoritten til vanlig men da skulle det kun være akkurat den.

Jo og så spiste jeg pølse og potetstapp til middag i nesten en uke...

Annonse

Jeg spiste mye pølser og popcorn med første, men ingen ting som jeg bare måtte ha. Denne gangen må jeg ha salt lakris, helst saltsild. Har lest at man skal være forsiktig med lakris, men jeg bare måååå ha det. Prøver å spise så lite som mulig, men tenker konstant på saltsild 😂

Anonymous poster hash: c10bd...64d

• 1 måned senere...

Får lyst på det alle andre spiser om dagen😄 I går måtte jeg ha potetgull og brødskive med servelat!! Så spiser jeg mye Mr.Freez pimp😊

Er tidlig enda så går vel mest på at jeg er sulten... Måtte ha sure godteri belter forrige svangerskap men da var jeg lengre på vei😊

Sist måtte jeg ha iste med sitron, nå har det vært vann som har fristet mest. Fanta lempn og shweppes har også blitt favoritter! Og salt tortillachips har også blitt populært nå. Har også lyst på pasta til middag veldig ofte!

Annonse

Sist var det kakemenn (januar baby), men det startet sent. Men det var flere ting jeg vanligvis spiser som jeg IKKE skulle ha.. Feks mais og guacamole. 

Nå er Farris med sitron veldig godt, det er jeg ikke noe glad i til vanlig. Og jeg vil heller ikke spise guacamole nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...