GĂ„ til innhold

Jaja, da fikk vi det bekreftet nok en gang....

Anbefalte innlegg

Var hos Dr.Blakstad i gĂ„r og fikk svar pĂ„ den utvida sĂŠdprĂžven vi leverte pĂ„ Rikshospitalet, og nok en gang ble svaret 0 sĂŠdceller... 😭 sĂ„ det vil si at veien til en mini oss blir vanskelig og dyr. Mannen har nĂ„ fĂ„tt henvisning til Dr.Purvis sĂ„ fĂ„r vi se hva han sier. Mulig det blir TESA hvor de henter ut sĂŠdceller fra testiklene. BlodprĂžvene hans vite ingen genetiske feil, men litt lavt testosteron. Siden jeg har blitt 40 Ă„r sĂ„ mĂ„ vi ta ivf privat... đŸ˜” 💾💾💾

Hadde aaaaldri trodd at VI skulle slite med Ă„ fĂ„ barn. Det er helt uvirkelig og man fĂ„r nesten lyst til Ă„ gi opp. Mannen min var ganske sinna og frustrert etter legetimen vĂ„r i gĂ„r, og sa at han gir opp nĂ„.. Han er ferdig, orker ikke mere styr med lege og blodprĂžver... 😩

...sĂ„ nĂ„ fĂ„r vi se hva vi gjĂžr videre.. Han har jo lyst pĂ„ barn og jeg begynner snart Ă„ bli for gammel for ivf som er 43 Ă„rs grense, sĂ„ nĂ„ mĂ„ han kjappe seg Ă„ tenke ferdig đŸ˜·

Er det noen andre her som er eller har vÊrt I samme situasjon sÄ hadde jeg satt veldig stor pris pÄ om dere sendte meg en pm om hvordan veien videre er, hva det har kostet dere og om det har blitt noe baby ut av det..

Beklager at innlegget ble litt rotete men trengte Ă„ fĂ„ dette ut av meg, da jeg ikke har noen andre Ă„ snakke om dette med enn mannen min... 😊 Da er det jaggu meg godt Ă„ ha dere pĂ„ forumet her 😁 hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144281009-jaja-da-fikk-vi-det-bekreftet-nok-en-gang/
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Takk Solan85 😙 jeg hĂ„per han ber meg kontakte Dr.Purvis sĂ„ vi fĂ„r satt opp en time til han der. Er nok litt ventetid der som alle andre steder đŸ˜© I gĂ„r nĂ„r han sa han var ferdig og ikke orka mer, sĂ„ var det fordi han ikke likte dr. Blakstad. SĂ„ nĂ„ som han er ferdig hos henne og heller skal fĂ„ gĂ„ til dr.purvis, sĂ„ krysser jeg fingra for at alt gĂ„r bra. Bare hĂ„per og krysser fingra for at dr. Purvis er en likanes lege sĂ„ mannen min gidder Ă„ fortsette. 😁 hehe

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...