Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #1 Skrevet 20. juni 2016 Har en overnatting der i sommer. Ellers andre anbefalinger som restauranter, kaféer, hotell osv? (Ikke så dyre). Anonymous poster hash: a98ef...c04
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #2 Skrevet 20. juni 2016 The Edge. Ikke altfor dyrt og sykt bra frokostbuffet. Leos lekeland (med barn) Vitenskapsmuseet, svømmehall (?) Alfheim, Elisabethsenteret, eller Stakkevollan svømmehall. Har dere bil: Minizoo på Hundbergan utfor Tromsø. Fjellheisen er et must, I guess. Telegrafbukta hvis været tillater det Utfor Tromsø har du Grøtfjord med en fin strand, men da er også bil et must. Hella duger for grilling og fisking (Ca 25 min fra Kvaløysletta) .Resturanter; Lotus, Food Court, Tangs, Emmas Drømmekjøkken (passer vel best for voksne) eller de fire roser. Finnes jo også Peppes og Egon i byen. -Tromsøværing Anonymous poster hash: ed115...1af
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #3 Skrevet 20. juni 2016 Takk for svar. Glemte å skrive at det blir tur uten barn. Venninnetur. Anonymous poster hash: a98ef...c04
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #4 Skrevet 20. juni 2016 Og vi har ikke bil. Tviler på at vi kommer til å leie bil mens vi er der. Anonymous poster hash: a98ef...c04
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #5 Skrevet 20. juni 2016 Og vi har ikke bil. Tviler på at vi kommer til å leie bil mens vi er der. Anonymous poster hash: a98ef...c04 Ta dere en tur på byen! Anbefales Har utesteder slik som: Flyt, Compagniet, Grunder, Skarven, Rorbua (Den er jo norgeskjent?, Fun pub +++, mange uteplasser tett i tett ift innbyggertall. Men som sagt: Anbefaler the Edge, flott hotell. Meg og min samboer tok oss en hotellnatt og betalte kanskje 1200 kr og fikk en fantastisk frokost. Du har også Sky bar (kjempefin bar) øverst på the Edge. I sentrum har du et kjøpesenter, men tar du buss ca 10 min fra byen kommer du til det største kjøpesenteret Jekta, som har.. Ja, nærmere 150 butikker? Husker ikke i hodet Fine kafeer, kaffebønna, spiseplasser, butikker ++. Anonymous poster hash: ed115...1af
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #6 Skrevet 20. juni 2016 Fjellheisen, Polaria, midnattskonsert i Ishavskatedralen. Guidet tur går daglig om sommeren, ring TosArr (turistkontoret) for billetter. Anonymous poster hash: a3b77...b3a
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #7 Skrevet 20. juni 2016 Og vi har ikke bil. Tviler på at vi kommer til å leie bil mens vi er der. Anonymous poster hash: a98ef...c04 spørs når forresten? Buktafestivalen er nå i juli, så har man Rakettnatt i august Hvis dere liker sånt! Dere kan også google; "Hva skjer i Tromsø" eller noe sånt og få oversikt over teaterforestillinger, kino, festivaler, generelle ting som skjer på den datoen dere skal være der.. Anonymous poster hash: ed115...1af
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #8 Skrevet 20. juni 2016 Spis kake på Aunegården! Trøffelkake! Den er legendarisk 😍 Anonymous poster hash: 896be...744
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #9 Skrevet 20. juni 2016 Dra ut på byen! Cirka, flyt, compagniet er mine favoritter noen år siden jeg flyttet, men spiste mye ute på pastafabrikken, tapas på presis(?), steakers (biff) og alltid burger på blårock dagen derpå! Er det finvær, dra i Telegrafbukta. Dit går det buss. Kort vei fra sentrum. Sjekk ut om det er noen konserter eller lignende. For en kjapp friluftsopplevelse tar dere fjellheisen og nyter utsikten før dere kjører heisen ned igjen Anonymous poster hash: 896be...744
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #10 Skrevet 21. juni 2016 Dersom dere liker tapas, så sjekk ut restauranten T-tapas ❤️ Skal dere ut, så anbefaler jeg solid og bardus. Compagniet er for de som søker er one night stand, samme med gründer.. Shopping på Jekta storsenter, stort kjøpesenter! Og selvfølgelig, dersom været er bra og sola skinner, gå på Skarven og ta dere en øl eller et glass vin. Kjempetrivelig der 😊😊 Anonymous poster hash: af3b6...86b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå