Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

5-6 dager etter eggløsning fikk jeg rosa utflod i trusa, og akkurat som 2 millimeters blodflak(?), kom 3-4 små sånne..

jeg merket det på morningen, men kvelden før hadde jeg hatt sex med samboeren min. Så er litt redd for at det kan ha vært rift eller noe. ( selv om det har jeg ikke hatt før)

Kan dette være festeblødning? Hadde du festeblødning? Din erfaring?

Hilsen en spent å utålmodig frøken  :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har forresten også hatt sprengte å vonde pupper siden blødningen! pluss akkurat som mensenlignene smerter nederst i magen.. Skal ikke ha mensen før om en uke, så bruker ikke ha menssmerter så tidlig...

Skrevet

Jeg har hatt festeblødning ved begge graviditetene mine. Husker ikke helt når jeg fikk ved første, men ca 5-6 dpo, andre gang var det ved ca 3-4 dpo om jeg husker rett. Begge gangene var det bare ett par dråper på papiret ved ett dobesøk😊

Skrevet

Åh spennende! håper så inderlig at det var festeblødning :D <3

Skrevet

hvor lang tid etterpå testet du positivt?

Skrevet

Testet positivt ca 11 dpo begge dagene, så ca lita uke😊

Skrevet

Okei. Gleder meg til å teste:)

Skrevet

Jeg hadde festeblødning denne gangen, noen dråper på papiret en torsdag. Testet svakt positivt etter fristen tirsdagen etterpå, og positivt innen fristen torsdagen etterpå. :)

Skrevet

Jeg hadde festeblødning denne gangen, noen dråper på papiret en torsdag. Testet svakt positivt etter fristen tirsdagen etterpå, og positivt innen fristen torsdagen etterpå. :)

Artig å høre andres opplevelse :) 

Tok test idag, men den var negativ. men tenker at det enda er tidlig? skal ikke ha mensen før på mandag :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...