Gå til innhold

Måtte på do men fikk knapt ut en dråpe :/

Anbefalte innlegg

I natt våknet jeg av at jeg måtte noe infernalsk tisse, men på do kom det knapt en dråpe, det var veldig guffent for det kjentes omtrent ut som om blæra skulle sprenge. Etter mye om og men fikk jeg nå ut en del likevel, men mengden stod absolutt ikke i forhold til følelsen jeg hadde.

Nå på dagen er alt normalt, så tror ikke det er noen infeksjon eller noe, men skal selvfølgelig være litt obs...

Kan det ha vært livmora som lå borti blæra på noe vis og enten sperret veien eller fikk det til å kjennes ut som jeg måte mye mer på do enn jeg egentlig måtte? Noen som har vært borti liknende?

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nei pokker nå skjer det igjen. Og da har jeg googlet og kan fortelle dere at dette kan skje ved graviditet pga bakoverbøyd livmor som kiler seg fast i bekkenet og stenger for veien, slik som jeg mistenkte :eeeh:  Fryktelig ubehagelig! Er visst vanligst rundt uke 16. Jeg er i uke 14 nå, og første gang det skjedde var uke 13.

Så da vet dere det...! Jeg får hoppe litt rundt og håpe at det snart bedrer seg... :erter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...