Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Noen som har tips til gode fargeblyanter, gjerne så billige som mulig? Veldig glad for svar! Anonymous poster hash: 5a98c...f97
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Lyra er bra, jeg kjøper de på NorEngros, der er de mye billigere enn på bokhandelen. Staedtler er en klasse for seg, men de er veldig dyre. Jeg pleier passe på rundt skolestart for da har mange bokhandlere kampanje på dem Anonymous poster hash: bbf1a...627
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Det er et merke (jeg husker ikke hva det heter desverre) som er ganske så bra ifht pris/kvalitet. Det er slike de bruker i skoler og barnehager. De er litt tykkeere enn vanlig tynne blyanter - betyr at de ikke knekker så lett når penal osv faller i gulvet. Fant i en liten lokal bokhandler et sted jeg av og til er.- Skal hamstre neste gang jeg er der... MEN husker dessverre ikke merke. Anonymous poster hash: 164b0...dbc
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Lyra er bra, jeg kjøper de på NorEngros, der er de mye billigere enn på bokhandelen. Staedtler er en klasse for seg, men de er veldig dyre. Jeg pleier passe på rundt skolestart for da har mange bokhandlere kampanje på dem Anonymous poster hash: bbf1a...627 Takk for svar:) Må man ikke være bedrift for å handle på Norengros? Anonymous poster hash: 5a98c...f97
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #5 Skrevet 19. juni 2016 Det er et merke (jeg husker ikke hva det heter desverre) som er ganske så bra ifht pris/kvalitet. Det er slike de bruker i skoler og barnehager. De er litt tykkeere enn vanlig tynne blyanter - betyr at de ikke knekker så lett når penal osv faller i gulvet. Fant i en liten lokal bokhandler et sted jeg av og til er.- Skal hamstre neste gang jeg er der... MEN husker dessverre ikke merke. Anonymous poster hash: 164b0...dbc Ja, vil gjerne ha de litt tykkere:) Og så hadde det vært kjekt om man ikke må tegne så hardt for å få farge:) Anonymous poster hash: 5a98c...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå