Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #1 Skrevet 19. juni 2016 Dattera vår bruker zyrtec mot allergi og nå har hun blitt syk med feber,kan hun ta paracet når hun tar zyrtec? Anonymous poster hash: 28376...a2e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #2 Skrevet 19. juni 2016 Tar hun så mye zyrtec!? Legen min sa at det er IKKE bra... da jeg spurte. Ga meg streng beskjed om at det kun måtte være 1 dag innimellom hvis allergien var veldig ille. Paracet går greit sammen med allergimedisin. Men paracet skal jo kun gis ved veldig høy feber da Anonymous poster hash: 33c4f...e73
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #3 Skrevet 19. juni 2016 Hun skal ha 5 ml morgen og kveld... Feberen er på 39 så er den så høy eller høyere i kveld så får hun paracet siden hun blir rimelig utslått av feber. Anonymous poster hash: 28376...a2e
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #4 Skrevet 19. juni 2016 Tar hun så mye zyrtec!? Legen min sa at det er IKKE bra... da jeg spurte. Ga meg streng beskjed om at det kun måtte være 1 dag innimellom hvis allergien var veldig ille. Paracet går greit sammen med allergimedisin. Men paracet skal jo kun gis ved veldig høy feber da Anonymous poster hash: 33c4f...e73 ? Allergitabletter tar man en til to ganger om dagen i hele perioden det er allergener ute. Har du faktisk allergi? Da bør du få sjekket om du har en kompetent lege. Hi. Ja ungen kan ta paracet også når hun bruker allergimedisin. Anonymous poster hash: 62f2c...894
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå