GĂ„ til innhold

Ikm uke 29 🍀

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til alle som det har klaffet for denne mnd :)

Her er jeg veldig usikker pÄ om lapraskopien min i mai har funket :( Har ikke kjent noe til egglÞsning i det heletatt. Jeg pleier Ä ha en del slim og Þmme bryster fra egglÞsning til mensen. Men denne mnd har jeg ikke kjent noe i det hele tatt :( Kjenner jeg blir skvisa godt ned i grusen igjen :(

Annonse

Hei! Gratulerer til dere som har blitt gravide denne mnd😊 Her har jeg testet som en gal di siste dagene..men testene er helt hvite😔 Jeg hadde positiv eltest 10 juli.. Hadde virkelig þnsket at spira skulle sitte denne mnd. 😱

Hei! Gratulerer til dere som har blitt gravide denne mnd😊 Her har jeg testet som en gal di siste dagene..men testene er helt hvite😔 Jeg hadde positiv eltest 10 juli.. Hadde virkelig þnsket at spira skulle sitte denne mnd. 😱

Vet det er tungt, alt man vil er Ă„ bli gravid igjen.. Men husk at kroppen din har vĂŠrt gjennom en tĂžff pĂ„kjenning og trenger litt tid.. Jeg hadde ogsĂ„ positiv el i forrige mnd, men kroppen min var ikke klar da.. Gi det litt mer tid ❀

Hei pÄ dere, jeg, svima har hengt med uke 30gjengen (super gjeng!) men jeg hÞrer jo til her inne :D

Jeg er 12 dpo i dag, med ikm pÄ fredag.

Tenkte Ä ta en test etterpÄ, for skal pÄ konsert i dag, og vil gjerne vite, men er jo sikkert for tidlig?

Krysser fingre for dere alle :)

Hei pÄ dere, jeg, svima har hengt med uke 30gjengen (super gjeng!) men jeg hÞrer jo til her inne :D

Jeg er 12 dpo i dag, med ikm pÄ fredag.

Tenkte Ä ta en test etterpÄ, for skal pÄ konsert i dag, og vil gjerne vite, men er jo sikkert for tidlig?

Krysser fingre for dere alle :)

Dere, det ble konsert med glasset fylt med munkholm (kunne jo ikke si noe til noen sÄ tidlig) for se her....

post-867042-1579419_thumb.jpg

Jeg fÄr det altsÄ ikke til (Ä legge ut bilde), men clearblue digital "Gravid 1-2 uker ":D

Veldig glad og litt satt ut :)

Hvis du har lyst Ä legge ut bilde, sÄ last det opp pÄ tinypic.com. NÄr bildet er kommet fram pÄ siden, klikk pÄ selve bildet, ogsÄ kopier html siden. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...