GĂ„ til innhold

Ikm uke 29 🍀

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Æsj, de blir bare svakere igjen, Er ikke blitt noe sterkere ihverfall, sĂ„ spĂžrs nok om det ikke blir nok en kjemisk pĂ„ meg. 

Men har byttet om til rfsu testene da. de som det er reklamert for pÄ siden faktisk, gikk tom for billigtester. 

Disse trenger 25 hcg, sÄ kan jo vÊre noe der, men mister dessverre litt motet her nÄ.

Men gleder meg stort pÄ dine veiene! 

Æsj, de blir bare svakere igjen, Er ikke blitt noe sterkere ihverfall, sĂ„ spĂžrs nok om det ikke blir nok en kjemisk pĂ„ meg.

Men har byttet om til rfsu testene da. de som det er reklamert for pÄ siden faktisk, gikk tom for billigtester.

Disse trenger 25 hcg, sÄ kan jo vÊre noe der, men mister dessverre litt motet her nÄ.

Men gleder meg stort pÄ dine veiene!

RFSU strimler trenger 25 mens staven trenger 15:)

Hei dere😊 Gratulerer til deg kanskjelykke2016đŸ˜Šâ€ïž Jeg dikk positiv eltest pĂ„ lĂžrdag. Hvor mange dpo er jeg nĂ„ da? NĂ„r kan jeg prĂžve og ta en test? HĂ„per pĂ„ svar😊 Og lykke til alle dere andre😊

Hei dere😊 Gratulerer til deg kanskjelykke2016đŸ˜Šâ€ïž Jeg dikk positiv eltest pĂ„ lĂžrdag. Hvor mange dpo er jeg nĂ„ da? NĂ„r kan jeg prĂžve og ta en test? HĂ„per pĂ„ svar😊 Og lykke til alle dere andre😊

Tusen takk ❀

Du er vel bare 6 dpo, sÄ bÞr vel vente noen dager til..onsdag kanskje?

Masse lykke til ❀

De fleste fÄr el 24 timer etter positiv test, men noen fÄ fÄr 12 timer og noen kan fÄ et par dager etter :)

SÄ sÞndag er nok mest sannsynlig el dagen din, men den kan ogsÄ ha vÊrt mandag eller tirsdag :)

Du er i alle fall helt sikkert 4dpo i dag, men mest sannsynlig 6dpo :)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 16838...173

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...