GĂ„ til innhold

Ikm uke 29 🍀

Anbefalte innlegg

Bruker billigtest.

Og Clearblue senere.

Men har aldri slÄtt ut positivt uten Ä vÊre gravid, men har mistet da, men det er jo noe annet.

Testen viste riktig alle gangene, og det er en del da vi har prĂžvd i 2,5 Ă„r og det er blitt mange negative tester for Ă„ si det slik :)

Hvor mange Dpo er du? :) bruker du di som er sensitive pÄ 25 eller di pÄ 10?

Fortsetter under...

FÄr skyggestreker pÄ di selv og streker som faktisk har farge :P sÄ jeg vet ikke om jeg noen gang skal stole pÄ di testene fÞr di er sterke:)

Samme her. Har hÞrt andre ogsÄ har hatt samme problem. Jeg stoler nÄ kun pÄ digital som viser "gravid" "ikke gravid" ;):D

Akkurat 1 uke til testing. Tiden kort bÄde fort og sent. Har bestil cb digital fra Storbritannia og hÄper de kommer frem fÞr neste tirsdag :) 

Endret av 2sĂžteog1Ăžnskes

Annonse

Samme her. Har hÞrt andre ogsÄ har hatt samme problem. Jeg stoler nÄ kun pÄ digital som viser "gravid" "ikke gravid" ;):D

Akkurat 1 uke til testing. Tiden kort bÄde fort og sent. Har bestil cb digital fra Storbritannia og hÄper de kommer frem fÞr neste tirsdag :)

Kan stole pÄ di om jeg fÄr en tydelig strek pÄ 2-3 stykker :)

Annonse

Tok en nÄ.

Den var ikke slik som fĂžrste.

Tror det er noe feil med den egentlig.

Den har en strek, og en skyggestrek rett ved siden av kjempe skjevt.

Er usikker pÄ om det er en skyggestrek eller at det rett og slett skinner i der streken skulle kommet med farge.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...