GĂ„ til innhold

Ikm uke 29 🍀

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg henger meg pĂ„ her.. Har IKM 20 juli, og krysser alt vi har for at vi fĂ„r positiv test til da😊 Vi opplevde desverre dĂždfĂždsel i uke 32, 25 mai..og hadde egentlig termin 22 juli..😱 SĂ„ vi krysser det vi har for at vi klarer og bli gravid fĂžr termindatoen ❀❀

Hei. Jeg henger meg pĂ„ her.. Har IKM 20 juli, og krysser alt vi har for at vi fĂ„r positiv test til da😊 Vi opplevde desverre dĂždfĂždsel i uke 32, 25 mai..og hadde egentlig termin 22 juli..😱 SĂ„ vi krysser det vi har for at vi klarer og bli gravid fĂžr termindatoen ❀❀

Krysser fingrene for dere ❀

Hei. Jeg henger meg pĂ„ her.. Har IKM 20 juli, og krysser alt vi har for at vi fĂ„r positiv test til da Vi opplevde desverre dĂždfĂždsel i uke 32, 25 mai..og hadde egentlig termin 22 juli.. SĂ„ vi krysser det vi har for at vi klarer og bli gravid fĂžr termindatoen ❀❀

Krysser fingrer for dere ❀

Endret av Kanskjelykke2016

Annonse

Hei😊 Jeg er sĂ„ usikker pĂ„ nĂ„r el kommer.. Jeg har hatt mensen siden 22 juni..men virker som i dag er siste dag siden det er sĂ„ lite nĂ„.. Tok en elstest i dag..den var negativ, men skal ta i morgen ogsĂ„ og se om den er sterkere😊 HĂ„per el er her snart!❀

Annonse

Hei! Jeg tok eltest i overgĂ„r, to i gĂ„r, og en i morrest.. Alle har blitt sterkere og sterkere, men fortsatt ikke positiv. Tok da en nĂ„ i kveld og regnet med den skulle bli enda sterkere..men den er svakere?? Hvordan skal jeg tolke dette? Det er 3 dager siden jeg slutta og blĂž etter mensen.. HĂ„per noen kan hjelpe meg.. 😊

Hei! Jeg tok eltest i overgĂ„r, to i gĂ„r, og en i morrest.. Alle har blitt sterkere og sterkere, men fortsatt ikke positiv. Tok da en nĂ„ i kveld og regnet med den skulle bli enda sterkere..men den er svakere?? Hvordan skal jeg tolke dette? Det er 3 dager siden jeg slutta og blĂž etter mensen.. HĂ„per noen kan hjelpe meg.. 😊

Det er nok en stund til El enda â˜ș Det er vanlig at el testene varierer litt i styrke.

prÞver igjen. 

HÄper pÄ mars baby. 

Vi har prÞvd i 2,5 Är nÄ. 

Dobbel pergo kur, og egglÞsning ut av en annen verden denne gangen. 

Masse vonde el smerter. 

Knall positiv el test over  dager pÄ lÞrdag. Ink. 23.

SÄ da er det bare Ä smÞre seg med tÄlmodighet

Det klÞr her og, men er altfor tidlig for min del.. Ikm 19, sÄ kanskje er heldig hvis eg tester neste fredag..

Det klĂžr her og, men er altfor tidlig for min del.. Ikm 19, sĂ„ kanskje er heldig hvis eg tester neste fredag..😂

Endret av Kanskjelykke2016

Åssen test bruker du? :)

Bruker billigtest.

Og Clearblue senere.

Men har aldri slÄtt ut positivt uten Ä vÊre gravid, men har mistet da, men det er jo noe annet.

Testen viste riktig alle gangene, og det er en del da vi har prĂžvd i 2,5 Ă„r og det er blitt mange negative tester for Ă„ si det slik :)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...