Gå til innhold

Vil noen se her, jeg kan spå tilbake:)

Anbefalte innlegg

Hei! Lenge siden jeg har vært aktiv her nå..

Lurer på om du ser flere graviditeter på meg? Hadde egentlig slått fra oss tanken på flere, men er i den siste tiden blitt litt i tvil.

Evt når, hvilket kjønn, og hvordan vil graviditet og fødsel bli?

På forhånd tusen takk! Jeg kan som sagt se tilbake:)

Fortsetter under...

Hei 😁 jeg tror det ikke går lang tid før du er tilbake I sikkerheten om at dere ikke skal ha flere barn. Kanskje er du inne I en litt turbulent tid der tanker om baby og småbarnstid gir deg litt fred fra hverdagen. Det blir snart roligere tider- og da får du den gode følelsen igjen om at dere er fornøyd med de dere har .

Ser du når jeg blir gravid?

Takk for svar:)

Ser jeg glemte fødselsdato, men det har kanskje ikke noe å si? Akkurat nå håper jeg du tar feil ang flere barn, for vi har litt lyst å prøve igjen til høsten:)

Men hvis jeg klarer å slå meg til ro med de jeg har, så er det jo noe annet!

Ang deg tante esel. Jeg føler sterkt for året 2016, så vil tro det kan skje noe i løpet av dette året. Mai får jeg også klart opp. Når jeg ser deg for meg så får jeg opp at du er glad i å sitte i sofaen å slappe av. Ser deg i joggedress. Briller? Jeg tror du er ganske normal i kroppen, men ikke tynn, har har heller litt følelsen av at du liker å kose deg med god mat osv. Og at kroppen er deretter.. (lenge siden jeg har vært her inne nå, så derfor jeg skriver litt ekstra,sånn at du kan se om jeg er helt på jordet.. :) )

Ja. Jeg tror du vil få følelsen av tilfreds. Men det er jo selvfølgelig opp til deg selv ;) du bestemmer om det blir flere barn. Men det var dette jeg fikk opp I korta. Og litt følelsen på ;)

Ang meg- så var jeg glad I sofaen.. nå har jeg ikke tid til mer enn max 30 min. Haha. Sånn har det Vært de siste åra. Jeg bruker ikke briller. Er 168 og veier 70kg. Bruker heller ikke joggedress. Har faktisk ikke det.. men takk for svar !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...