Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok Helsefagarbeider som privatist og fikk 2. Trodde egentlig det gikk ganske bra, me tok altså feil. Hadde dere tatt den på ny? Er lærling så får jo visst hva jeg kan i jobbsammenheng.

Anonymous poster hash: ce836...505

Skrevet

Det spørs. Hvilke konsekvenser får karakteren for deg? Får du jobb med den? Du har lærlingplass allerede, da vil jeg tro at det går greit om du har en toer, så lenge du jobber bra og er dyktig i praksis. Så mye kan skje på eksamen; du kan ha bommet på oppgaven, det er en veldig vanlig grunn til at man får en dårlig karakter når man egentlig følte det gikk bra. Man har skrevet mye om noe man har lært seg og kan godt, men så er det ikke det oppgaven spør om, og da er man like langt! Men jeg hadde altså ikke tatt den om igjen hvis det ikke hadde hatt noen praktisk betydning, tror jeg. Med mindre det hadde plaget meg veldig med en toer på vitnemålet.

Skrevet

Klart det plager meg litt når snittet på VGS var 5 ( for 13 år siden) HI

Skrevet

Hvis du trenger å vise frem karakterene til noen, noen gang, ville jeg tatt den om igjen

En toer Ser ikke bra ut i et viktig fag.

Anonymous poster hash: 641ee...790

Skrevet

Må vel vises når jeg søker jobb? HI

Skrevet

Må vel vises når jeg søker jobb? HI

Som sagt kan man ha bomma på oppgaven , derav dårlig karakter . Det skal også sies at man må kunne faget sitt og teorien når man jobber som

Helsefagarbeider . Helse og humanbiologi skal sitte . Jeg selv synes ( jobba i yrket i mange år , og er nå Yrkesfaglærer ) en 2 viser at man så vidt har klart å bestå . Og ville nok valgt selv å ta den opp igjen om karakterene skal vises. Men du har bestått :)

Anonymous poster hash: f098e...7b2

Skrevet

Du søker da kun på autorisasjonen du får når du er ferdig så hvorfor ta den en gang til. Bestått er bestått.

Anonymous poster hash: 4710f...3c7

Skrevet

Jeg er vernepleier. Har aldri vist karakterene til noen. Arbeidsgiver er bare intressert i å se autorisasjonen.

Anonymous poster hash: 7b29d...3df

Skrevet

Bor på et lite sted, så må nok søke jobb en plass jeg har vært i lære. Så tenker vel at personlighet, at jeg kommer presis, hvordan jeg behandler pasienter/bebuerer har like mye å si for fremtidig jobb enn en eksamenskarakter? Hadde gode karakterer på VGS. Men nå har jeg mann, tre små unger, travlere hverdag og lite lyst til å ta eksamen på nytt. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre 😟

Skrevet

Ok trodde vi måtte legge ved karakterer og. HI

Skrevet

Du kan be om vurdering av eksamenen din og deretter bestemme deg for om du vil klage. Det har eg gjort fått medhold (på universitetet)

Anonymous poster hash: ca961...9b6

Skrevet

Ok trodde vi måtte legge ved karakterer og. HI

De har aldri spurt om det for meg. Har vært utdannet i 10 år og jobbet i 3 forskjellige kommuner.

Anonymous poster hash: 7b29d...3df

Skrevet

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...